مطالب کاندومی

کاربرد انواع کاندوم و طرز استفاده از هر کدام در رابطه جنسی

طرز استفاده کاندوم چگونه است ؟

 

طرز استفاده و کاربرد انواع کاندوم ها آشنا شوید. کاندوم‌ها، پوشش‌های پلاستیکی و یا لاستیکی نرم و بسیار نازکی هستند که قابلیت ارتجاعی زیادی دارند . هنگام رابطه جنسی استفاده می‌شوند ، انواع کاندوم‌ های مردانه و زنانه با ممانعت از ریخته شدن مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن، مانع از رسیدن اسپرم‌ها به تخمک در رحم بارداری می‌شود. علاوه بر این، انواع کاندوم‌ ها خطر سرایت و ابتلای افراد را به میکروب‌های بیماری‌زا و بیماری‌های مقاربتی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. اگر از آن درست استفاده شود، درصد شکست و خطای آن 3 درصد است.

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از افراد به ضرورت استفاده از این وسیله پیشگیری، پی برده‌اند . حتی برخی معتقد هستند که استفاده از انواع کاندوم کیفیت و لذت رابطه آن‌ها را افزایش می‌دهد. از این رو برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع کاندوم کرده‌اند.به نحوی که آمار و گزارش‌ها در این زمینه حاکی از آن است که سالانه بیشتر از 70 میلیون کاندوم با طرح‌های مختلف در داخل کشور تولید می‌شود. با این حال این رقم تنها سه چهارم نیاز مردم ایران را به این کالا تامین می‌کند.

انواع کاندوم و کاربرد آن ها

به طور کلی انواع کاندوم ‌ها به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌شود. انواع کاندوم‌ های زنانه از لوله پلاستیکی و یا لاتکس ساخته شده‌اند که بسیار نازک و قابل انعطاف بوده و در واژن زنان قرار می‌گیرد. در واقع انواع کاندوم های زنانه مورد تایید FDA، یکی از دو نوع FC1 و FC2 هستند. البته از چندی پیش تولید کاندوم‌های FC1 که از پلاستیک ساخته می‌شدند، متوقف شده و در حال حاضر انواع FC2 از جنس لاستیک مصنوعی نیتریل، تنها کاندوم زنانه موجود در بازار است.

در انتهای انواع کاندوم ‌های زنانه، حلقه نرمی تعبیه شده که به مهبل زنان می‌چسبد . کمک می‌کند حین مقاربت، کاندوم در سرجای خودش قرار گیرد و از روی آلت کنار نرود. علاوه بر این یک حلقه دیگر در انتهای باز کیسه قرار دارد که روی لب‌های مهبل را پوشانده و مانع از ورود مایع منی مرد به داخل واژن می‌شود. این نوع کاندوم‌ها حدود 79 تا 95 درصد از بارداری‌های ناخواسته جلوگیری می‌کنند.

 

کاربرد انواع کاندوم کلاسیک و ساده

انواع کاندوم های ساده و کلاسیک برای افرادی که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند و حس طبیعی رابطه جنسی را ترجیح می‌‎دهند، انتخاب ایده‌آل و مناسبی است. این نوع کاندوم‌ها، بدون خار و یا مواد تاخیری هستند و گاهی تنها با داشتن مواد آنتی باکتریال، محیط واژن را ضدعفونی می‌کنند. برخی از انواع کاندوم های کلاسیک، به ماده روان‌کننده هم آغشته هستند و امکان برقراری یک رابطه بدون درد و لذت‌بخش را، به خصوص برای خانم‌هایی که از خشکی واژن رنج می‌برند، فراهم می‌کنند.

کاربرد انواع کاندوم و طرز استفاده از هر کدام در رابطه جنسی

انواع کاندوم های عروسکی یا فاندوم

شاید استفاده از کاندوم‌های عروسکی، گزینه خوبی برای تنوع بخشیدن به رابطه باشد. فاندوم‌ها مدل‌های مختلفی دارند که سبب شادابی و سرگرمی در رابطه می‌شوند و ممکن است بتوانند استرس اولین رابطه را کاهش دهند. کاندوم‌های عروسکی مدل گربه، گاو، نوشابه‌ای، ماه، الاغ، قلب، بوفالو، تخم مرغی و… نمونه‌ای از مدل‌های متنوع این نوع محصولات هستند که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

کاربرد انواع کاندوم برقی

در انواع کاندوم‌ های برقی، یک حلقه ویبراتور روی قسمت انتهایی گردنه آن برای تحریک بیشتر زوجین تعبیه شده . تجربه یک رابطه جنسی متفاوت را رقم می‌زند. این نوع محصولات باطری دارند و به صورت الکتریکی می‌لرزند. حلقه لرزشی به کاررفته در کاندوم‌های برقی، کمک می‌کند افرادی که دیر به ارگاسم می‌رسند . یا بعد از سال‌ها دیگر لذتی را در رابطه تجربه نمی‌کنند. اوج لذت جنسی را تجربه کرده و شادابی را به زندگی زناشویی‌شان برگردانند.

در واقع مهم‌ترین ویژگی انواع کاندوم برقی، ایجاد لرزش حین عمل دخول است که با وجود خارهایی که روی آن‌ها تعبیه شده، هر سردمزاجی را به اوج لذت جنسی و ارگاسم می‌رساند. لرزش آرام کاندوم‌های برقی هیچگونه عوارض و آسیبی ندارد و نقطه جی بانوان را تحریک می‌کند. همچنین استفاده از انواع کاندوم های برقی، به آقایانی که مشکل زودانزالی دارند، توصیه می‌شود؛ چرا که لرزش آن باعث به جریان انداختن خون در آلت تناسلی مردان می‌شود.

 

کاندوم مسافرتی چیست

با شنیدن اسم کاندوم مسافرتی، گمان کنید این محصولات انواع کاندوم‌ هایی هستند که افراد در مسافرت از آن استفاده می‌کنند.

اما این تصور غلط است. در واقع برخی از شرکت‌های تولیدکننده کاندوم، انواع مختلفی از پک‌های مسافرتی را تولید کرده‌اند.  در آن‌ها انواع کاندوم مانند تنگ کننده، ضدحساسیت، خاردار و تاخیری وجود دارد (معمولا 4 نوع مختلف کاندوم در یک بسته قرار دارد). این دلیل مسافرتی نام گرفته‌اند که معمولا در مسافرت حس تنوع و امتحان لذت‌های مختلف بیشتر به سراغ افراد می‌آید. کاندوم های مسافرتی متنوع برای کسانی که تنوع طلب هستند و دوست دارند تجربه‌های متفاوتی از رابطه جنسی خود داشته باشند، مناسب است. این نوع محصولات به کسانی که تجربه چندانی در استفاده از کاندوم ندارند و نمی‌دانند کدام نوع مناسب رابطه جنسی آن‌هاست، توصیه می‌شود.

کاربرد انواع کاندوم و طرز استفاده از هر کدام در رابطه جنسی

نحوه استفاده از کاندوم زنانه

  1. مانند انواع کاندوم های مردانه، در باز کردن بسته‌بندی این نوع محصولات هم دقت کنید . به هیچ عنوان از دندان، قیچی و یا ناخن برای باز کردن آن استفاده نکنید تا کاندوم پاره نشود.
  2. موقعیتی را که در آن راحت هستید، پیدا کنید. مثلا می‌توانید بایستید و یک پا را روی صندلی قرار دهید و با بنشینید و پاها را از هم باز کنید . یا دراز بکشید. حلقه کوچکتری که در انتهای کاندوم زنانه قرار دارد را با انگشت شست و میانی به سمت داخل واژن قرار دهید . در حالی که انگشت اشاره وسط حلقه است، آن را به داخل واژن فرو کنید. در این حالت باید حلقه آخر و بزرگتر کاندوم و در بیرون و اطراف واژن قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که کاندوم درست و مستقیم داخل مهبل قرار گرفته و پیچ و تابی نخورده است. می‌توانید برای داخل کردن راحت‌تر، قبل از استفاده از روان‌ کننده‌ها کمک بگیرید.
  3. بهتر است هنگام دخول، آلت مرد با دست به داخل کاندوم هدایت شود تا بین کاندوم و واژن قرار نگیرد.
  4. در پایان رابطه جنسی، حلقه بزرگتر را بپیچانید تا مایع منی درون آن نشتی پیدا نکند . سپس آن را به آرامی از داخل واژن قبل از بلند شدن و ایستادن، خارج کنید.

بهترین مارک کاندوم

یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع کاندوم در جهان، کدکس است . از 15 سال پیش تاکنون سهم به ‌سزایی در تولید این محصول دارد. انواع کاندوم های کدکس، با مواد کاملا طبیعی تولید شده‌اند و حساسیت و عوارضی برای مصرف کنندگان خود ندارند. انواع کاندوم های کدکس نه تنها باعث کاهش حس واقعی رابطه نمی‌شوند. بلکه لذت جنسی را با ویژگی‌های خاص خود دوچندان می‌کنند؛ به نحوی که مشتریان این برند توانسته‌اند 5 حس مختلف را با استفاده از آن تجربه کنند.

کاندوم مستر 3 در 1 ناچ کدکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *