روابط زناشویی

بازی مار و پله زناشویی

بازی مار و پله زناشویی

یکی از معضلات بسیار زیادی که در رابطه های زناشویی زوجین به وجود می آید، یکنواخت و خسته کننده بودن رابطه جنسی است. رابطه زناشویی زمانی یکنواخت می‌شود که در آن خبری از سورپرایز و هیجان نباشد.

رابطه‌ای که طبق یک روال یکنواخت و عادی پیش برود، به تدریج جذابیت خود را از دست داده و دیگر شور و نشاطی نخواهد داشت. برای نجات دادن رابطه زناشویی خود راهکارهای بسیاری وجود دارد.

به کارگیری از بازی های مخصوص زوجین در زندگی و همچنین استفاده از محصولات زناشویی مانند کاندوم عروسکی، کاندوم شبرنگی و… میتواند از تکراری شدن رابطه زناشویی شما جلوگیری کند.

رابطه با همسرتان باید صمیمی ترین و عمیق ترین رابطه شما باشد، شما باید از رابطه زناشویی خود محافظت کنید و برای تنوع دادن به آن برنامه ریزی کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به معرفی یک بازی فانتزی مخصوص، زناشویی بپردازیم.

بازی مار و پله زناشویی

فواید بازی زناشویی و تنوع در رابطه زناشویی

  1. دیگر رابطه یکنواخت و کسل کننده نخواهید داشت
  2. صمیمیت بین شما و همسرتان بیشتر خواهد شد
  3. خبری از استرس و اضطراب نخواهد بود
  4. اوج لذت را تجربه خواهید کرد
  5. طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی و معاشقه
  6. اعتماد به نفستان افزایش میابد
  7. داشتن روحیه بالا
  8. بالا رفتن سیستم ایمنی بدن
  9. درمان اختلالات جنسی و…

معرفی بازی زناشویی مار و پله

بازی مار و پله زناشویی

بازی مار و پله یک بازی جذاب و هیجان انگیز برای داشتن یک رابطه جنسی متنوع و لذت بخش است. این بازی برای معاشقه و تحریک بیشتر برای قبل از رابطه جنسی بسیار عالی و کاربردی است و هم اینکه یک نوع بازی با کلی تنوع و شگفتانه های جذاب می باشد. این بازی توسط سکس تراپیست ها طراحی و تایید شده است و از نظر روانشناسی تاثیر بسیار زیادی در بهتر شدن رابطه زناشویی دارد. این بازی باعث افزایش میل جنسی در بانوان و آقایان میشود. اگر از یکنواختی رابطه جنسی خود خسته شده اید بازی مار و پله یک گزینه بسیار عالی و مهیج برای شماست.

بیشتر بخوانید: کاربرد تاس پوزیشن

خرید محصولات جنسی و زناشویی از فروشگاه آنلاین شبرنگ فمیلی

فروشگاه محصولات زناشویی شبرنگ فمیلی، امکان ارسال فوری انواع محصولات جنسی و زناشویی مانند: انواع کاندوم ها، اسپری های تاخیری، ژل های روان کننده، پکیج های مختلف زناشویی و…را دارد. سعی ما بر کیفیت رابطه ی زناشویی و لذت بیشتر شما عزیزان است.

برای بازدید از فروشگاه آنلاین شبرنگ فمیلی کلیک کن.

در چه مواردی میتوان از مار و پله زناشویی استفاده کرد؟

فراموش نکنید که تعیین زمان برای شیطنت های جنسی، از جذابیت آن میکاهد. با این حال برای انجام بازی های زناشویی میتوانید در مواقع زیر اقدام نمایید:

  1. بازی شب جمعه که فرصت زیادی برای شیطنت وجود دارد.
  2. در دوران عقد، این بازی باعث میشود خجالت و استرس بین زوجین از بین برود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *