روابط زناشویی

کاربرد تاس پوزیشن

کاربرد تاس پوزیشن

رابطه جنسی در ازدواج زمانی کسل کننده و یکنواخت می شود که زوج ها به طور مداوم تعداد محدودی پوزیشن را مدام تکرار میکنند و از امتحان کردن پوزیشن های جدید امتناع میکنند. درست مثل اینکه شما هرروز یک غذا تکراری را میل کنید بعد از یک مدت از خوردن آن غذا خسته میشوید، این موضوع در مورد رابطه جنسی هم صدق میکند.

برای اینکه رابطه جنسی در زندگی زناشویی دچار یکنواختی نشود و شما دلزده نشوید باید در آمیزش جنسی تنوع ایجاد کنید و کیفیت آن را بالا ببرید. اگر فکر می کنید به دلیل یکنواخت شدن رابطه جنسی، میلی به آن ندارید حتما باید تغییراتی ایجاد کنید.

تعاملات سکسی و روابط جنسی هیجان‌انگیز و صمیمانه می‌توانند روابط زناشویی را زنده و کامیاب نگه دارند. شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود، اما راه‌های بی‌شماری برای شعله‌ور کردن آتش روابط جنسی وجود دارد.

با هم شیطنت‌کردن راهی فوق‌العاده برای افزودن حرارت بیشتر به روابط جنسی است. این کار در کنار مفرح‌بودن می‌تواند احساس اعتماد و صمیمیت را نیز در شما افزایش دهد.خجالت کشیدن را رها کنید و پوزیشن های جنسی مختلف را امتحان کنید. قطعا زمانی که هیچ اقدام غیر قابل پیش بینی انجام ندهید همه چیز برای همسرتان قابل حدس و تکراری خواهد بود. در صورتی که هدف از ایجاد تنوع، به وجود آوردن هیجان برای شریک جنسی و سپس خودتان است.  در ادامه این مطلب یک ایده جذاب برای بازی های شیطنت آمیز ذکر شده است با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

کاربرد تاس پوزیشن

معرفی محصول تاس پوزیشن

تاس پوزیشن برای ایجاد تنوع در رابطه زوجین استفاده میشود. شامل دو عدد تاس باکیفیت میباشد، که یکی از تاس ها مختص پوزیشن های جنسی میباشد و تاس دیگری مکان رابطه را مشخص می کند. این تاس ها حالت شبرنگی دارد.

بیشتر بخوانید: پوزیشن های جنسی مناسب برای زوجین

کاربرد تاس پوزیشن

شما میتوانید با این تاس های شبرنگی بامزه یک رابطه جنسی متفاوت را تجربه کنید. کافیست این دوتاس را همزمان با یکدیگر پرتاب کنید، همانطور که پیش تر ذکر شد یک تاس، پوزیشن رابطه جنسی را مشخص میکند و دیگری مکان رابطه. این تاس هم برای زوجینی که به تازگی ازدواج کردند، و برای برقراری رابطه جنسی استرس زیادی دارند مناسب است و هم برای عشاقی که از یکنواختی رابطه جنسی خود خسته شده اند.

کاربرد تاس پوزیشن

خرید تاس پوزیشن

فروشگاه شبرنگ فمیلی یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه انواع محصولات جنسی و زناشویی است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع کاندوم ها، تاخیری ها، ژل های روان کننده، محصولات افزایش میل جنسی، پکیج های گوناگون زناشویی و… را تهیه کنید. بخش فروشگاه محصولات زناشویی شبرنگ فمیلی، تنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خرید محصولات زناشویی اصل، زندگی زناشویی خودتان را نجات دهید.

برای بازدید از فروشگاه اینترنتی شبرنگ فمیلی کلیک کن.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *