روابط زناشویی, محصولات بهداشتی, مراقبت و سلامتی

لوسیون ماساژ جنسی

لوسیون ماساژ جنسی

لوسیون ماساژ جنسی این قدرت را دارند که شور و اشتیاق را در یک رابطه عاشقانه شعله ور کنند. عشاق از این لوسیون ها در جلسات ماساژ جنسی استفاده میکنند. از هزاران سال پیش ماساژ درمانی به عنوان وسیله ای برای آرامش و جوان سازی استفاده میشد. چرا که قدرت لمس غیرقابل انکار است و فواید ماساژ جنسی بسیار است.

امروزه، مردم از ماساژ در بیشتر موارد استفاده می کنند، از کاهش استرس و تنش گرفته تا بهبود گردش خون و احیای دوباره عشقی که از دست رفته است. شما می‌توانید از ماساژ برای ایجاد تنوع و هیجان بیشتر در روابط جنسی‌تان استفاده کنید. از طرف دیگر ماساژ جنسی با کاهش استرس و امکان تحریک بیشتر، به درمان اختلالات جنسی نیز کمک می‌کند. با انجام ماساژ، می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را ارتقا دهید.

انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد، اما یک وجه مشترک برای انواع ماساژها استفاده از روغن و لوسیون میباشد. روغن و لوسیون برای روان کردن پوست و کاهش اصطکاک پوست موثر هستند و ماساژ را برای طرفین لذتبخش میکنند.

مسلما هر کاری برای اثر بخشی بهتر، نیازمند ابزار و وسایل مختص به خود می باشد، برای انجام ماساژ جنسی بهتر است از لوسیون های مخصوص اینکار استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر در مورد لوسیون ماساژ جنسی میپردازیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: فواید ماساژ جنسی

لوسیون ماساژ جنسی

نکات مهم جهت انتخاب و خرید لوسیون مناسب ماساژ جنسی

  1. لوسیون نباید حساسیت زا باشد. برای اطمینان از این موضوع، حتما قبل از استفاده مقدار کمی از لوسیون را روی دستان خود امتحان کنید.
  2. لوسیون نباید خیلی چرب باشد، باید بافت آن سبک باشد و به راحتی جذب پوست شود.
  3. دارای رایحه خوش و ملایم باشد.

نکات کلیدی قبل از انجام ماساژ جنسی

رعایت نکاتی که در ادامه به آن پرداخته ایم به شما کمک می‌کند تا ماساژ جنسی را به بهترین شکل انجام دهید.

  1. ابتدا حتما به یاد داشته باشید، که باید با صبر ‌و حوصله و بدون عجله ماساژ را انجام دهید. بهتر است ماساژ جنسی را با قلقلک و شیطنت‌های دیگر همراه کنید تا صمیمیت بین شما افزایش پیدا کند.
  2. در زمان انجام ماساژ، دقت کنید که شریک جنسی شما از ماساژ دادن چه نقطه‌ای لذت بیشتری میبرد و تمرکز خود را برروی آن نقطه بگذارید تا بیشتر تحریک شود.
  3. برای ماساژ دادن حتما از لوسیون مخصوص استفاده کنید، لوسیون ها موجب میشوند دست شما روی بدن شریک جنسی‌ تان راحت‌تر حرکت کند و با افزایش گردش خون، آرامش و رضایت شریک زندگیتان را افزایش میدهد.
  4. و در آخر حتما به یاد داشته باشید لوسیون ماساژ نباید زیاد گرم یا سرد باشه. مقداری از لوسیون را کف دست خود بریزید و با ماساژ دادن بین دست ها، دمای لوسیون را کمی بالاتر ببرید. هر چه دمای لوسیون به دمای بدن انسان نزدیک تر باشد، حس خوشایندتری در حین ماساژ احساس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

لوسیون ماساژ جنسی

معرفی لوسیون بدن مکس لیدی

یکی از بهترین لوسیون که برای ماساژ جنسی استفاده میشود، لوسیون بدن مکس لیدی میباشد. لوسیون بدن مکس لیدی بافت نرم و سبکی دارد. این لوسیون قیمت مناسبی دارد و قابل خرید برای تمامی اشخاص است. بدون در نظر داشتن سن و جنسیت می­‌توانید آن را خریداری نمایید و لطافت و سلامت را به پوست خود و شریک زندگیتان هدیه دهید. همچنین این لوسیون دارای 4 رایحه خوش ( موزی، نوتلا، کوکی، آدامسی) است.

ویژگی های لوسیون بدن مکس لیدی

لوسیون ماساژ جنسی

  1. رایحه خوش این لوسیون موجب تحریک میلی جنسی میشود.
  2. نرم کننده بدن، سفید کننده پوست
  3. مناسب انواع پوست
  4. فاقد پارابن، جذب سریع، فاقد چربی و تست شده توسط متخصصین پوست
  5. کاملا گیاهی
  6. اورجینال

خرید لوسیون بدن مکس لیدی

برای خرید لوسیون بدن مکس لیدی می توانید به وب سایت رویای شب مراجعه کنید. همچنین با دریافت مشاوره رایگان میتوانید محصولات جنسی و زناشویی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برای خرید لوسیون بدن مکس لیدی از فروشگاه شبرنگ فمیلی همین حالا کلیک کن.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *