روابط زناشویی

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا

اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند و فروش بالایی دارند. برخی از اسپری های تاخیری در کشور وارداتی می باشند و برخی دیگر در داخل کشور تولید می شوند. علاوه بر خرید کاندوم ، می توانید از این اسپری ها نیز استفاده کنید و از رابطه جنسی نهایت لذت را ببرید. در این مقاله بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده را به شما معرفی می کنیم ، پس با ما همراه باشید.

زود انزالی چیست؟

انزال به معنای دفع منی از بدن است. زود انزالی به وضعیتی گفته می‌شود که زودتر از آنچه یک مرد یا شریک زندگی‌اش در طول رابطه‌ی جنسی دوست دارد، انزال اتفاق‌ افتد.

درمان زود انزالی

زود انزالی به یک مشکل شایع در روابط زناشویی تبدیل شده است. یکی از راه حل های مرسوم برای رفع سریع زود انزالی در مردان استفاده از اسپری تاخیری است. انتخاب بهترین مارک اسپری تاخیری در میان برندهای موجود، انتخاب سختی است. اسپری تاخیری علاوه بر این که یک روش درمان سریع برای زود انزالی مردان می باشد، در افزایش حس لذت در رابطه و به ارگاسم رساندن بانوان هم استفاده می ­شود. اسپری های تاخیری را نمی توان به عنوان یک درمان قطعی در نظر گرفت اما به عنوان یک راهکار سریع برای تجربه یک رابطه لذت بخش گزینه مناسبی هستند.

برای مطالعه مقاله ” درمان زودانزالی ” کلیک فرمایید.

بهترین اسپری تاخیری دیجی کالا

اسپری ها و محصولات تاخیری و حجم دهنده از پرفروش ترین محصولات جنسی هستند. بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده را نمی توان تنها با معرفی یک مارک در نظر گرفت ، زیرا رضایت مردم در استفاده از این اسپری ها شرط است. اما با بررسی مارک ها می توانید با انواع اسپری های تاخیری و مدل های حجم دهنده بهتر آشنا شوید.

در زیر چند نمونه از ویژگی های بهترین اسپری تاخیری را به طور خلاصه بیان می کنیم:

  • بهترین اسپری تاخیری نباید باعث بروز حساسیت شود.
  • اسپری تاخیری حتما اورجینال باشد.
  • اسپری تاخیری دارای فرمولاسیون جدید باشد.
  • اسپری تاخیری خیلی قوی باشد و سریع عمل کند.
  • بهترین مارک های اسپری تاخیری حتما باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند.
  • اسپری تاخیری خوشبو و طعم دار باشد.

برای مطالعه مقاله ” مشخصات قوی ترین اسپری های تاخیری ” کلیک فرمایید.

انواع اسپری تاخیری دیجی کالا

شناخت دقیق انواع اسپری تاخیری به شما در انتخاب بهترین نوع اسپری تاخیری کمک زیادی می کند.

  • اسپری تاخیری لیدوکائین: در این نوع از اسپری های تاخیری هم مانند کاندوم های دارای لیدوکائین از این ماده استفاده شده که باعث ایجاد بی حسی موضعی می شود و انزال را به تاخیر می اندازد.
  • اسپری تاخیری اتانول: اتانول هیچ گونه عوارض پوستی ایجاد نمی کند. این یکی از پرکاربردترین مواد در تهیه اسپری های تاخیری است و از خواص زیادی برخوردار است. اتانول استفاده شده در اسپری های تاخیری همان اتانول مورد استفاده در ساخت ادکلن است و برای پوست عوارضی به همراه ندارد.
  • اسپری تاخیری بنزوکائین: بیشتر اسپری های تاخیری از بنزوکائین ساخته می شوند. بنزوکائین به وسیله بی حس کردن موضعی پوست می تواند برای جلوگیری از انزال زودرس استفاده شود. مدت زمان اثر این محصول به طور میانگین بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد.
  • اسپری تاخیری پروپیلن گلیکل: یکی از مواد پر استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی پروپیلن گلیکل است که علاوه بر داشتن خاصیت بی حس کنندگی موضعی، دارای خواص ضد عفونی و ضد التهابی هم هست.
  • اسپری تاخیری بنزیل الکل: در ترکیب لوازم آرایشی مختلف از بنزیل الکل به خاطر داشتن رایحه خوش استفاده می شود. یکی از موارد استفاده از این ماده در اسپری های تاخیری است چراکه هیچ گونه عوارض پوستی و حساسیتی به همراه ندارد.

برای مطالعه مقاله ” محبوب ترین اسپری تاخیری ” کلیک فرمایید.

 

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا

عوارض اسپری تاخیری برای زنان باردار

یکی از مسائل مهم که زوج ها در دوران بارداری باید به آن توجه داشته باشند، سلامت جنین است. جنین از طریق خون مادر تغذیه می کند. ممکن است ممکن است در زمان استفاده از اسپری تاخیری، مواد شیمیایی داخل اسپری وارد جریان خون شود و به جنین آسیب برساند. یکی از عوارض اسپری تاخیری برای زنان باردار، تاثیر بر روی جنین است، پس استفاده از اسپری در زمان بارداری ممنوع است.

عوارض اسپری تاخیری مردان برای زنان

یکی از اشتباهات رایج خیلی از افراد، استفاده از اسپری تاخیری برای زنان است. اسپری برای تاخیر در انزال آقایان تولید شده است. اما بسیار از افراد از اسپری تاخیری برای کاهش درد خانم ها در زمان انجام رابطه استفاده می کنند. از جمله عوارض اسپری تاخیری مردان برای زنان، التهاب پوستی و سوزش در ناحیه واژن است. بهتر است برای کاهش درد دخول در زنان، از ژل لوبریکانت استفاده شود.

اسپری تاخیری یا ژل تاخیری یا کاندوم تاخیری؟

این محصولات حاوی درصدهای مختلف لیدوکائین است که باعث بی حسی موضعی و کند شدن انزال می شود. درصد تقریبی لیدوکائین به شرح زیر است.

  • کاندوم های تاخیری: حاوی ۲٪ لیدوکائین است
  • ژل های تاخیری: حاوی ۵٪ لیدوکائین است
  • اسپری های تاخیری: ۱۰٪ لیدوکائین

همانطور که مشاهده می کنید ، اسپری تاخیری حاوی بالاترین درصد لیدوکائین است و بنابراین باعث طولانی ترین زمان تاخیر می شود.

خرید اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا

اگرچه خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها جز روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها می باشد، ولی امروزه با وجود مشغله هایی چون ساعات کاری زیاد و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس مثل خرید آنلاین هستند. به همین منظور سایت های متعددی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به عرضه و فروش محصولات مورد نیاز خانواده ها کرده اند.شما با مراجعه به این سایت معتبر می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به آسانی سفارش دهید.

همچنین فروشگاه شبرنگ فمیلی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های محصولات بهداشتی و زناشویی نیز محسوب میشود. تمامیه محصولات فروشگاه شبرنگ فمیلی اورجینال دارای سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت بوده و بدون عوارض جانبی میباشد.

قبل از خرید از فروشگاه شبرنگ فمیلی میتوانید با مشاوران با تجربه فروشگاه، مشاوره رایگان بگیرید و محصولات متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید.

پشتیبانی 24 ساعت ادمین ها و پاسخگویی در کمترین زمان باعث شده است تا شما عزیزان در هر زمان از روز بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید. یکی از محصولات پرطرفداری این فروشگاه اسپری و کرم های تاخیری میباشند.

برای خرید اسپری و کرم تاخیری برروی عکس کلیک فرمایید.

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *