مطالب کاندومی

کاندوم ضخیم نی نی سایت

کاندوم ضخیم نی نی سایت

برخی از مردان آلت تناسلی کوچکی دارند و در برقراری ارتباط با شریک جنسی با مشکل مواجه می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. ضمن اینکه برخی از بانوان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک بیشتری دارند و با استفاده از کاندوم های معمولی لذت لازم را دریافت نمی کنند. پیشنهاد فروشگاه شبرنگ فمیلی برای این گونه افراد استفاده از کاندوم ضخیم نی نی سایت است.این محصول از جنس و ساختار سیلیکون طراحی شده است و با کاندوم های معمولی که از جنس لاتکس هستند متفاوت است.در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه شده است با ما همراه باشید.

کاندوم ضخیم نی نی سایت

کاندوم ضخیم نی نی سایت

یکی از مواردی که شاید باعث شود بعضی زوجین نسبت استفاده از کاندوم های ضخیم سیلیکونی تردید داشته باشند این است که کاندوم سیلیکونی ظاهری خشن دارند و ممکن است احساس کنید هنگام استفاده از آن درد زیادی را باید تحمل کنید. اما کاندوم های ژله ای از خارهای نرم ساخته شده اند و اگر با روان کننده استفاده شود به خوبی می تواند باعث تحریک ناحیه جی اسپات و دیواره واژن شود.

اما ذکر این نکته مهم است که سلیقه و انتظارات و فانتزی های یک زوج با زوجی دیگر متفاوت است و این محصول می تواند برای شخصی بسیار جذاب و لذت بخش باشد و برای شخص دیگر یک وسیله بی کاربرد قلمداد شود.

همچنین یکی از مسائل مهمی که زوجین قبل استفاده از کاندوم باید بدانند این است که آیا این کاندوم ضخیم برای شخص مناسب است، آیا در هنگام رابطه زناشویی حین استفاده از کاندوم ضخیم احساس درد سوزش یا ناراحتی ندارد. بدن اشخاص با یکدیگر متفاوتند. بنابراین اگر میخواهید از کاندوم های ضخیم استفاده کنید حتما نظر شریک جنسی خود را در این رابطه بپرسید.

برای مطالعه مقاله ” عوارض کاندوم خاردار ” کلیک فرمایید.

معایب کاندوم ضخیم نی نی سایت (سیلیکونی)

کاندوم ضخیم سیلیکونی به هیچ عنوان توسط جامعه پزشکان تایید نمی‌شود. این محصول علاوه بر عوارض جسمی، می‌تواند از نظر روحی نیز به زوجین آسیب برساند و حتی باعث از هم پاشیدگی بنیان خانواده گردد!

برای بررسی عوارض جسمی این محصول ابتدا بایستی ساختار اندام‌های تناسلی زنانه را مورد بررسی قرار دهیم. دستگاه تناسلی خارجی زنانه از فرج، واژن و هایمن و قسمت داخلی آن از واژن، رحم، لوله‌های رحمی یا فالوپ، و تخمدان‌ها تشکیل شده است. واژن یک لوله عضلانی است که از فرج در بیرون بدن تا رحم در داخل بدن ادامه دارد و در هنگام برقراری رابطه جنسی، آلت تناسلی مرد در این قسمت قرار می‌گیرد.

آلت تناسلی مردانه پوستی نرم و لطیف دارد و کلاهک آن از یک برجستگی تشکیل شده که باعث تحریک بیشتر زنان می‌شود و نقطه جی را هدف قرار می‌دهد. با توجه به بافت بسیار حساس و نازک واژن، آلت تناسلی مردانه هیچ گونه آسیبی به زن نمی‌رساند و تنها باعث لذت بخشیدن به زنان می‌شود. کاندوم‌های استاندارد موجود در بازار نیز هیچگونه عوارضی برای زنان نخواهند داشت، اما کاندوم سیلیکونی به دلیل دارا بودن برجستگی‌های بی‌شمار می‌تواند واژن را در معرض آسیب جدی قرار می‌دهد.

زوج‌هایی که از کاندوم سیلیکونی استفاده می‌کنند به دنبال تحریک بیشتر و لذت مضاعف در رابطه جنسی هستند؛ اما متاسفانه از این موضوع غافل می‌شوند که این نوع کاندوم، به مرور زمان عوارض جبران‌ناپذیری برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت، به خصوص اگر جوان بوده و تازه رابطه جنسی را آغاز کرده باشند.

حکم استفاده از کاندوم ضخیم

به طور کلی از دیدگاه دین اسلام هر محصولی که باعث آسیب به نفس شود حرام است و استفاده از آن جایز نیست. استفاده از کاندوم ضخیم سیلیکونی نیز در صورتی که با احتیاط استفاده نشود و باعث درد و آسیب برای زنان باشد، جایز نیست. با این حال چنانچه در استفاده از این محصول رضایت زن را کسب کنید و محتاطانه از آن استفاده کنید، حکم استفاده از کاندوم سیلیکونی مشابه کاندوم معمولی بوده و جایز است.

برای مطالعه مقاله ” برای خرید کاندوم چه بگوییم ” کلیک فرمایید.

خرید کاندوم

محصولات زناشویی شبرنگ فمیلی از گروه های کالایی مختلف و برند های معتبر همراه با استانداردهای لازم موجود است؛ دسته بندی مناسب محصولات در فروشگاه شبرنگ فمیلی و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر باعث شده تا دوستداران ما با چشمانی باز محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

ارسال تمامیه کالاهای خریداری شده در بسته بندی های خاص به گونه ای که قابل تشخیص برای دیگران نباشد، درب منزل ارسال می شود.

محصولات فروشگاه شبرنگ فمیلی شامل:

  • کاندوم های متنوع
  • اسپری، ژل و کرم های تاخیری
  • شربت های تقویت قوای جنسی
  • دستگاه وکیوم
  • پکیج های متنوع زناشوی و…

برای بازدید و خرید از سایت شبرنگ فمیلی برروی عکس زیر کلیک فرمایید.

کاندوم ضخیم نی نی سایت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *