مطالب کاندومی

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم کاپوت

محصولات کاپوت kapoot در ایران با ارائه محصولات زناشویی مانند کاندوم انجام گرفته که هم اکنون یکی از برند های مهم در محصولات کاندومی کاپوت میباشد.

شرکت کاندوم کاپوت با حضوری پر قدرت و با مدل های هیجانی و جورواجور خیلیاها را عاشق خودش کرده است.

محصولات کاندوم کاپوت مانند محصولات برند کدکس kodex از لاتکس 100% طبیعی و از ترکیبات فوق العاده با کیفیت در جهت تولید یک کاندوم باکیفیت استفاده میشود.

تمام محصولات این برند استاندارد از بهترین های کاندومی میباشند که هر کدام ضرورت رابطه جنسی و برای تغییر در یکنواختی رابطه مورد استفاده قرار میگیرد.

محصولات بهداشتی کاپوت دارای مجوز وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو است و همچنین دارای استاندارد جهانی FDA جهت اطمینان شما عزیزان نسبت به کیفیت برند کاپوت میباشد.

مشخصات و ویژگی کاندوم های کاپوت

  • بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری
  • همچنین مقاوم ترین کاندوم در حین رابطه جنسی میباشد.
  • دارای مجوز وزارت بهداشت
  • دارای تنوع بالا
  • از انتقال بیماری جنسی جلوگیری میکند.
  • جنس آن 100% لاتکس طبیعی میباشد.

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا چند نمونه از پرطرفدارترین مدل های کاندوم کاپوت را به شما عزیزان معرفی کنیم:

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم 7 کاره گرم کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم تاخیری ۷ کاره گرم کاپوت Kapoot 7 HOT TIME دارای فرمولاسیونی دقیق و پیشرفته در تولید محصولی مستحکم در عین حال انعطاف‌پذیر بوده تا بتواند حس خوشایند امنیت و لذت را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

تمامی محصولات کاپوت از لاتکس طبیعی بوده و نرم هستند. وجود لاتکس در این کاندوم‌ها باعث شده است مقاومت آن در برابر پارگی و کشش بسیار بالا رود.

کاندوم هفت تیر آتشین یا ۷ Hot Time حاوی لوبریکانت LA و NI بوده که سطح کاندوم را لغزنده کرده و لذت یک آمیزش فوق‌العاده را در یاد باقی‌ می‌گذارد.وجود خارها و حلقه‌های روی این کاندوم باعث تحریک بانوان میشود.

ژل اناری استفاده شده در این محصول هم سبب ایجاد یک رایحه هوس انگیز و هم سبب ایجاد تاخیر در انزال به منظور افزایش مدت رابطه می‌شود. عرض این کاندوم‌ها حدود ۵۲ میلیمتر بوده و درازای آن به ۱۷۰ میلیمتر نیز می‌رسد.

برای خرید کاندوم 7 کاره گرم کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم تأخیری بدون وقفه (Non-Stop) کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم کاپوت تاخیری بدون توقف از مواد طبیعی مثل لاتکس ساخته شده است. بنابراین حساسیت و آسیبی را متوجه شرکای جنسی نخواهد کرد. این کاندوم حاوی یک حلقه می باشد. این حلقه، رگ آلت تناسلی را درگیر کرده و با گرفتن آن در روند انزال اختلال ایجاد می کند. در واقع این اختلال مثبت بوده و باعث دیرانزالی آقایان می شود. زودانزالی مشکلی جدی است که نه تنها زوجین را از رسیدن به لذت باز میدارد، بلکه آنها را دچار ناهنجاری های روانی می سازد.

کاندوم کاپوت تاخیری بدون توقف که عملکردی قوی دارد؛ نازک است اما این نازکی، مانعی برای مقاومت آن نیست. چرا که محصول فوق مقاومتی عالی داشته و پاره و سوراخ نمی شود. کاندوم مذکور شما را به یک رابطه طولانی و پر از لذت دعوت می کند. قابلیت تاخیری آن باعث این اتفاق شده است. همچنین این کاندوم یک محصول استاندارد و قابل اطمینان بوده و جلوی بروز بیماری های جنسی خطرناک مثل ایدز را هم می گیرد.

برای خرید کاندوم تأخیری بدون وقفه (Non-Stop) کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم فوق تأخیری 45 دقیقه کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم تاخیری 45 دقیقه کاپوت یکی از پرفروش ترین محصولات این برند در ایران است. تقریبا تمامی افرادی که از کاندوم های برند کاپوت استفاده می کنند حداقل یک بار این مدل را برای داشتن یک رابطه ایمن و طولانی امتحان کرده اند. کاندوم 45 دقیقه بهترین پیشنهاد برند کاپوت برای حداکثر تاخیر در انزال می باشد. این کاندوم حاوی ماده تاخیری با دوز بسیار بالاست.

برای خرید کاندوم فوق تأخیری 45 دقیقه کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم فوق نازک کلاسیک 003 کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم فوق العاده نازک ۳۰ میکرون کاپوت با تکنولوژی جدیدی از مقاوم‌ترین و نازک‌ترین کاندوم‌های جهان به شمار می‌آید. این محصول حس گرما را به خوبی منتقل نموده و با رایحه لذت بخش جهت ایجاد حس فانتزی برای زوجین پیشنهاد می‌شود. کاندوم سی میکرون کدکس تهیه شده از بهترین لاتکس طبیعی، در مقابل پارگی بسیار مقاوم است. همچنین مخزن ذخیره جهت جمع آوری مایعات و امنیت بیشتر در مقابل بارداری از دیگر مزیت‌های استفاده از این محصول به شمار می‌آید. لوبریکانت کاندوم ۰,۰۳ نیز با دوام بالا جهت کاهش درد در مقاربت‌های دردناک و تسهیل دخول بسیار کارامد است.

برای خرید کاندوم فوق نازک کلاسیک 003 کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم کاپوت چوکو سنستیو

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

اگر به استفاده از کاندوم حساسیت و آلرژی دارید، پیشنهاد ما خرید کاندوم کاپوت 12 عددی حساس نوتلا- ضد حساسیت است. از آنجایی که شکلات گرم است، رایحه گرم و شیرین آن گردش خون را در واژن افزایش داده و گرمای بیشتری ضمن رابطه به شما می‌بخشد و بنابراین باعث می‌شود لذت بیشتری ببرید. جنس این کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ است و به خصوص برای کسانی که به کاندوم حساسیت دارند مناسب است، چرا که با استفاده از این کاندوم دیگر دچار خارش نخواهید شد.

این کاندوم در عین نازکی بسیار مقاوم است و از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های آمیزشی جلوگیری می‌کند. روی سطح این کاندوم شیار و حلقه‌هایی تعبیه شده که واژن را تحریک کرده و باعث می‌شود بانوان احساس لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرند. همچنین به دلیل مواد روان کننده یا لوبریکانت از خشکی واژن جلوگیری می‌کند و به دردناک بودن روابط پایان می‌دهد. این کاندوم به دلیل خاصیت کشسانی با هر اندازه اندامی فیت و سایز می‌شود.

برای خرید کاندوم کاپوت چوکو سنستیو کلیک فرمایید.

کاندوم مکس دیلی کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم تاخیری کاپوت Max Delay با داشتن خاصیت تاخیری مضاعف و همچنین با وجود ماده تاخیری ویژه بر روی سطح خود باعث افزایش زمان رابطه جنسی و رفع زودانزالی در آقایان می‌شود و بنابراین شما می‌توانید یک رابطه جنسی لذت‌بخش و با کیفیت را تجربه کنید. کاندوم کاپوت Max Delay را می‌توان یکی از محصولات خاص برند کاپوت دانست.

این کاندوم با هدف طولانی کردن رابطه جنسی طراحی شده است و حداکثر تاخیر را به ارمغان می‌آورد. این محصول از لاتکس بسیار نازک و محکم ساخته شده است و حاوی رایحه‌ای مطبوع جهت افزایش میل جنسی زوجین است.

برای خرید کاندوم مکس دیلی کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم 1001 خار کاپوت

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

کاندوم بیگ دات 1001 کاپوت تنها دارنده بروزترین تکنولوژی روز اروپا می باشد. این شرکت به عنوان تولید کننده کاندوم های شماره یک یا number 1 شناخته می شود. در این کاندوم برای اولین بار از 1001 خار با سایز 80% بزرگتر نسبت به کاندوم های نرمال بازار استفاده شد. که باعث تغییر شگرف در لذت روابط زناشویی گردید.
در سرتاسر کاندوم بیگ دات 1001 از خارهای بزرگ پوشیده شده است. که باعث میشود نقطه جی بانوان به خوبی تحریک گردد.

کاندوم کاندوم بیگ دات 1001 کاندومی فوق العاده است که می تواند. به خوبی با نقطه جی G-SPOT بازی کند. و همسر شما را به اوج ارگاسم برساند. کاندوم کاپوت خاردرشت می تواند حسی لذتبخش و تکرارنشدنی به رابطه جنسی زوج ها ببخشد.
این کاندوم فاقد هرگونه مواد تاخیر در انزال، برای آلت تناسلی آقایان است. تا علاوه بر دردناک نبودن احساس خارهای بزرگ به مدت طولانی در واژن بانوان، آقایان دیرانزال نیز بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از این کاندوم فوق العاده بهره ببرند. این کاندوم مناسب زوج هایی است. که مدت هاست رابطه جنسی لذتبخش بخش نداشته اند. و ارگاسم را به علت های فیزیولوژیکی ، شرایط روحی و عدم امادگی عاطفی و… تجربه نکرده اند. در این کاندوم از 1001 خار بزرگ جهت افزایش احساس آلت تناسلی در واژن استفاده شده است. که قدرت جنسی مرد را هزاران برابر به نمایش می گذارد. و از این رو در بین مردان طرفداران خاص خود را دارد.

برای خرید کاندوم 1001 خار کاپوت کلیک فرمایید.

کاندوم های کاپوت بسیار متنوع هستند،شما میتوانید انواع گوناگون کاندوم برند کاپوت را از فروشگاه شبرنگ فمیلی خریداری کنید.برای خرید کاندوم کاپوت برروی عکس کلیک فرمایید.

مشخصات انواع کاندوم کاپوت

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *