مطالب کاندومی

عوارض کاندوم خاردار چیست؟

عوارض کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم های خاردار یکی از انواع کاندوم ها بوده و دارای برجستگی های کوچکی بوده که به صورت گرد یا هرمی شکل می باشند. محل قرار گیری آج ها و برامدگی های روی کاندوم های خار دار، متنوع هستند. برخی از این برامدگی ها در قسمت پایینی قرار دارند تا باعث تحریک بیشتر نقطه کلیتوریس زن شوند و برخی دیگر بر روی بدنه و یا در قسمت کلاهک کاندم قرار دارند. کاندوم های خاردار به طور کلی باعث اصطکاک بیشتر در ناحیه واژن زن شده و تحریک و لذت بیشتری برای او به ارمغان می آورند.

انواع کاندوم خاردار:

  • کاندوم خاردار معمولی: بهتر است بدانید کم خطر ترین نوع کاندوم خاردار، نوع معمولی آن است. این کاندوم دارای خارهای ریزی بوده و حاوی روان کننده است. این کاندوم می تواند حس یک رابطه ملایم را برایتان ایجاد کند و خطر کمتری نسبت به سایر محصولات مشابهش دارد.
  • کاندوم خاردار فانتزی: شرکت هایی که به تولید محصولات مراقبت جنسی مانند کاندوم می پرداختند، پا را فراتر گذاشته و افزایش لذت در هنگام همبستر شدن و همچنین تنوع را هم مدنظر قرار داده و اقدام به تولید محصولاتی کردند که می تواند رابطه جنسی متفاوتی را برای طرفین ایجاد نماید. یکی از این اقدامات، تولید محصولات خاردار به شکل های متفاوت و عروسکی می باشد. هر فردی که نیاز به داشتن یک رابطه جدید و منحصر به فرد دارد و پس از چندین بار رابطه جنسی تکراری، می خواهد یک رابطه هیجان انگیز را تجربه کند، می تواند این نوع از محصولات را برگزیند.
  • کاندوم ژله‌ای یا سیلیکونی: این محصول از جنس سیلیکون و قابل شستشو است که با ماژول محرکی که دارد نقطه جی در خانم‌ها را تحریک می‌کند.

برای خرید ” کاندوم فضایی ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

برای خرید ” کاندوم خاردار” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

عوارض کاندوم خاردار چیست ؟

این محصول علاوه بر افزایش لذت های جنسی، عوارضی هم دارد. باید بدانیم عوارض کاندوم خاردار چیست تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم که از این محصول استفاده نماییم یا خیر. این محصول می تواند باعث حساسیت های پوستی روی آلت تناسلی شود یا سوزش و خارش به همراه داشته باشد. این حساسیت می تواند بخاطر جنس روکش لاتکس یا سیلیکونی و حتی به خاطر ماده تاخیری آغشته به این کاندوم باشد. اگر بخواهیم تحقیقات بیشتری در رابطه با عوارض کاندوم خاردار کنیم، به نکته بسیار مهمی می رسیم که می تواند تمام اطمینان ما از این محصول را به صفر برساند.

کاندوم های خاردار امکان پارگی دارند. در حقیقت آمار نشان می دهد که از هر 150 نفر که از کاندوم های خاردار استفاده می کنند، 5 نفر دچار پارگی کاندوم شده و ممکن است منجر به بارداری های ناخواسته شود. یکی از دلایکی که باعث پارگی کاندوم خاردار می شود، رابطه طولانی مدت بوده که باعث از بین رفتن ماده روان کننده سطح آن می باشد و در اثر سایش این محصول با سطح واژن پارگی اتفاق می افتد.

برای مطالعه مقاله “جلوگیری از بارداری با جدیدترین روش‌های موثر دنیا” کلیک فرمایید.

از دیگر عوارض کاندوم خاردار عبارتند از:

  • کاهش لذت در طولانی مدت با استفاده مکرر از کاندوم خاردار: در سنین جوانی بر اساس لطافتی که پوست بدن و جاهای مختلف بدن دارد داخل واژن نیز از این قضیه مستثنی نیست و با پوست لطیف و حساسی که دارد استفاده مکرر از کاندوم خاردار موجب درد و ازدست رفتن حس طبیعی اولیه میشود. به طور مثال اگر سطوح زبر و سخت را با دستانتان حمل و لمس کنید آن دست دیگر لطافت و زیبایی گذشته را از دست خواهد داد. واژن نیز همینطور است عوارض کاندوم خاردار در استفاده مکرر از آن بیشتر نیز میباشد.
  • عفونت از عوارض کاندوم خاردار: کاندوم خاردرشت علاوه بر مشکلاتی که در پایین آمدن حس واژن دارد آسیب های فیزیکی را هم به کانال واژن وارد می کند، شاید شما هیچ وقت متوجه نشوید اما کاندوم خاردار درشت خراش های بسیار ریزی روی دیواره واژن ایجاد می کند، این خراشها محل ورودی انواع باکتری ها ، میکروب ها ، قارچ ها و ویروس های خطرناک می باشد. کافیست به هر نحوی بعد از آمیزش قسمتی از بدن شریک جنسیتان به واژن شما نزدیک شود، در حالت معمولی هیچ گاه مشکلی برای شما به وجود نمی آید اما وقتی دیواره واژن خراش داشته باشد یک باکتری که حتی با میکروسکوپ هم به سختی دیده می شود کافی است تا یک عمر شما را گریبانگیر بیماری کشنده ای کند. علاوه بر انتقال این بیماری ها با حساس شدن دیواره واژن و آزرده شدن آن، اگر هر زمانی بخواهید از یک کاندوم خوب و با کیفیت استفاده کنید ، به آن حساسیت نشان خواهید داد و کار برای شما بسیار مشکل خواهد شد. عوارض کاندوم خاردار بعلاوه می‌تواند باعث ایجاد عفونت در کانال واژن شود، تکرار در استفاده از کاندوم خاردار (به ویژه کاندوم‌های خاردرشت ) میتواند صدمات جبران ناپذیری داشته باشد. بهتر است، اگر هم استفاده میکنند در استفاده از آن حد وسط را داشته باشند و هر از گاهی از این نوع استفاده کنند و به خصوص زوج‌های جوان ، در استفاده مداوم از کاندوم خاردار اجتناب کنند.
  • عوارض روحی و روانی استفاده از کاندوم خاردار درشت: خانم ها و آقایانی که برای لذت بیشتر، از کاندوم خاردار درشت استفاده می کنید، آیا می دانید به خاطر یک لحظه لذت بیشتر آینده زناشویی خود را به خطر انداخته اید؟ در صورتی که شما در سنین جوانی از این کاندوم ها استفاده کنید کمی طول نمی کشد که قوای جنسی خود را از دست خواهید داد.و دیگر با هیچ روشی به ارگاسم نخواهید رسید، این کار اعتماد به نفس شریک جنسی شما ( مرد ) را کم می کند و شما را شخصی سرد مزاج و بی تفاوت جلوه می دهد.

کاندوم خاردار حلقوی چیست؟

به کاندومی که دارای هر نوع برجستگی شامل حلقوی، شیاری، دون دون و یا برجستگی خیلی درشت باشد، کاندوم خاردار می گویند. این محصول یک روکش از جنس لاتکس بوده که روی آلت تناسلی مرد کشیده می شود و برای پیشگیری از انتقال عفونت های جنسی و همچنین برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف پیشرفت تکنولوژی کاندوم های خاردار به اشکال مختلف در بازار موجود هستند.

کاندوم خاردار از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه کاندوم خاردار ۲ راه وجود دارد. روش اول خرید کاندوم خاردار از داروخانه با قیمت نسبتا بالاتر است. و روش دوم خرید به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر با قیمت رقابتی است!

ما در فروشگاه شبرنگ فمیلی متنوع ترین کاندوم ها را داریم برای خرید و بازدید از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

برای خرید کاندوم های متنوع از فروشگاه شبرنگ برروی عکس زیر کلیک فرمایید.

كاندوم دهاني چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *