مطالب کاندومی

مزایای کاندوم چیست؟

کاندوم به راحتی قابل تهیه است و استفاده از آن بسیار آسان است. کاندوم از بارداری و بیماری های مقاربتی جلوگیری می کنند.

کاندوم در برابر بیماری های مقاربتی موثر است.

کاندوم داخلی و خارجی  روشی مناسب برای پیشگیری از بارداری هستند که به جلوگیری از گسترش عفونت های مقاربتی مانند اچ آی وی، کلامیدیا و سوزاک کمک می کنند. حتی اگر برای جلوگیری از بارداری از سایر روش های پیشگیری استفاده می‌کنید، بهتر است هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم خارجی یا کاندوم داخلی استفاده کنید تا از خود و شریک جنسیتان در برابر بیماری‌های مقاربتی محافظت کنید.

برای خرید کاندوم لازم به پرداخت هزینه زیادی نیست و قابل دسترس.

تهیه کاندوم از فروشگاه های مختلفی مانند: مراکز بهداشتی، فروشگاه های آنلاین  و داروخانه ها در دسترس است. برای خرید کاندوم نیازی به نسخه پزشکی ندارید و ارزان هستند.

برای خرید ” کاندوم ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

کاندوم باعث افزایش لذت جنسی میشود.

پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی مهم است، اما لذت بردن از رابطه جنسی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه، کاندوم برای هر دو مورد مناسب است.

کاندوم ها در بسیاری از سبک ها، شکل ها و بافت های مختلف وجود دارند که حس لذت جنسی را در هر دو طرف افزایش می دهد. و گذاشتن کاندوم روی آلت تناسلی توسط همسرتان می‌تواند بخش جذابی از پیش‌بازی باشد، به‌ویژه اگر روان کننده اضافه کنید. کاندوم حتی می تواند انزال را به تاخیر بیندازد، بنابراین رابطه جنسی طولانی تر خواهید داشت.

شما می توانید از کاندوم ها برای رابطه جنسی دهانی، مقعدی و واژینال استفاده کنید، از شما در برابر بیماری های مقاربتی محافظت می کند. و این مورد میتواند جذاب ترین بخش آن باشد: کاندوم به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی در مورد بارداری یا بیماری های مقاربتی بر روی لذت جنسی و شریک زندگی خود تمرکز کنید. رابطه جنسی ایمن، حس بهتری را به شما هدیه میدهد.

برای مطالعه مقاله ” بهترین کاندوم های ایرانی ” کلیک بفرمایید.

مزایای کاندوم چیست؟

 

کاندوم به سایر روش های پیشگیری از بارداری کمک می کند حتی باعث بهتر عمل کردن آنها نیز میشود.


استفاده همزمان کاندوم با سایر روش های پیشگیری از بارداری می تواند محافظت بیشتری در برابر بارداری بکند. هیچ روشی 100% موثر نیست،اگر سایر روش های بارداری به خوبی عمل نکنند، کاندوم به شما کمک می کند از بارداری جلوگیری کنید. و این ایده خوبی است که از کاندوم برای محافظت از خود در برابر بیماری های مقاربتی نیز استفاده کنید.

شما با استفاده از کاندوم می توانید تقریباً به تمام روش های کنترل بارداری محافظت بیشتری نیز بدهید. با این حال، استفاده کاندوم داخلی و خارجی آن هم به صورت همزمان توصیه نمیشود.

کاندوم هیچگونه عوارض جانبی ندارد.


اکثر مردم می توانند بدون هیچ مشکلی از کاندوم استفاده کنند. هیچ عوارض جانبی ندارد. به ندرت، کاندوم های لاتکس (لاستیکی) می توانند برای افرادی که به لاتکس آلرژی دارند، ایجاد مشکل بکند.

اگر به لاتکس حساسیت دارید، سعی کنید برندهای دیگری را امتحان کنید، یا از کاندوم های پلی اورتان استفاده کنید. 

برای مطالعه مقاله ” کاندوم و انواع آن ” کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *