روابط زناشویی

پوزیشن مخصوص بارداری

اگر می‌خواهید بچه دار شوید، احتمالاً دوستدارید سریعتر دست به کار شوید. یکی از چیزهایی که شما و شریک زندگیتان ممکن است بابت آن تعجب کنید این است که آیا پوزیشن جنسی در این مورد تاثیر گذار است؟ آیا داشتن رابطه جنسی با پوزیشن های خاصی می تواند به شانس باروری شما کمک کند؟

در یکسری از تحقیقات نشان داده شده است که هیچ پوزیشن جنسی خاصی برای اینکه شانس بارداری را بیشتر کند وجود ندارد. چیزی که ممکن است در یکسری از پوزیشن ها به شما کمک کند قرار گرفتن اسپرم در نزدیکی دهانه رحم، کانالی که واژن و رحم را به هم وصل می کند است.

 پوزیشن های جنسی مناسب بارداری هستند که،عمق دخول اتفاق بیافتد.

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا چند نمونه از پوزیشن های مخصوص بارداری را بررسی کنیم.

1. پوزیشن میسیونری :

پوزیشن مخصوص بارداری

پوزیشن رو در رو امکان تحریک بیشتر برای زن و مرد را فراهم می کند. زیرا مرد در این وضعیت میتواند عمق و زاویه دخول را کنترل کند. بدین ترتیب نقطه G که ناحیه ای حساس در دیواره فوقانی واژن است به راحتی تحریک می شود.این پوزیشن همچنین برای بسیاری از شرکا راحت ترین و کم دردسرترین پوزیشن است . در واقع ، این موقعیت به شما امکان می دهد تا کنترل کنید که از چه زاویه ای دخول را انجام دهید زیرا می توانید از هر سطحی به عنوان اهرم استفاده کنید. دست ها و پاهای زن در این پوزیشن در وضعیت آزاد قرار خواهد داشت، لذا میتوانند با دستان خود نیز تحریک جنسی را دو چندان کنند. همچنین زن توانایی قوس دادن به کمر و کنترل مکان تحریک را دارد. به همین دلیل این پوزیشن، انتخاب بسیاری از زوجین از جمله زوجین مسن تر است.برای اثربخشی بیشتر، یک بالش زیر خود قرار دهید، که می تواند زاویه مطلوب تری برای اسپرم ایجاد کند.

2.داگ استایل:

پوزیشن مخصوص بارداری

در این پوزیشن زن کف دست و زانو های خود را به صورت چهار دست و پا بر روی زمین یا تخت قرار می دهد، مرد پشت سر او بر روی زانوها نشسته و لگن خود را به لگن زن نزدیک می کند و دخول را انجام می دهد.

در پوزیشن داگی استایل مرد برای این که کنترل سکس را در دست داشته باشد میتواند لگن زن را بگیرد تا رابطه جنسی برای او راحت تر باشد.

پوزیشن داگی استایل مدل های آن بسیار متنوع می باشد اما همه روش های آن در باردار شدن تاثیر دارد و بهتر است زمانی انجام شود که رحم زن آماده لقاح بوده و دوره تخمک گذاری زن باشد. زمانی که زن رابطه جنسی را برقرار کند، باید پانزده دقیقه دراز بکشد.

3.پاها روی شونه ها:

 

پا روی شانه

 در این پوزیشن زن در حین مقاربت پاهای خود را روی شانه‌های شریک زندگی‌اش قلاب می‌کند، این وضعیت به اسپرم اجازه می‌دهد تا حد ممکن به دهانه رحم نزدیک شود و این امر سبب میشود احتمال بارداری بیشتر شود.

4. پوزیشن گربه:

پوزیشن مخصوص بارداری

این وضعیت ممکن است موجب شود زنان ارگاسم را تجربه کنند. زن زانوهای خود را باز می کند تا پایین تنه مرد بین آنها قرار گیرد. سپس، به جای فشار دادن، زن و مرد همزمان لگن خود را با ریتم تکان می دهند.

برای مطالعه مقاله ” انواع پوزیشن های جنسی در زمان یائسگی ” کلیک فرمایید.

5.دختر گاوچران معکوس:

پوزیشن مخصوص بارداری

پوزیشن دختر گاوچران معکوس به عنوان موقعیتی است که در آن زن در بالا قرار میگیرد. این یکی از پوزیشن های مورد علاقه مردان است‌. زیرا مرد در این پوزیشن یک دید عالی دارد و بیشتر کارها را زن انجام می دهد. بسیاری از زنان در این پوزیشن فوق العاده قدرتمند و سکسی عمل می کنند.

برای انجام پوزیشن دختر گاوچران معکوس کافی است که زن روی پاهای همسرش و پشت به او بنشیند. زن میتواند از دستهایش به عنوان تکیه گاه استفاده کند. به نحوی که اندام جنسی آنها مماس با هم باشد. سپس برای یک تحریک شدید، به جلو خم شود.

بعد از آنکه زن یا مرد آلت تناسلی را به داخل واژن زن هدایت کردند، زن می تواند تنه خود را به حالت ایستاده نگه دارد، یا می تواند به جلو یا عقب خم شود تا روی سینه مرد دراز بکشد یا به میل خود حرکت کند. پاهای مرد می تواند روی تخت صاف یا خم باشد. زن همچنین می تواند بر سرعت، ریتم، عمق و مدت زمان دخول کنترل داشته باشد. با تغییر موقعیت و حرکت زن، سطح تحریک برای مرد تغییر میکند. در حالی که همزمان باعث تحریک کلیتوریس یا نقطه G می شود.

برای مطالعه مقاله ” پوزیشن مورد علاقه آقایان در رابطه جنسی ” کلیک فرمایید.

6.پوزیشن جنسی قیچی:

 

در این روش میزان دخول به نسبت روش های دیگر بیشتر است و به این ترتیب حرکت اسپرم به رحم زن بهتر صورت می گیرد و شرایط بارداری بهبود خواهد یافت. بنابراین اگر علاقه به بارداری دارید این پوزیشن کمک زیادی به شما خواهد کرد.

برای مطالعه مقاله ” پوزیشن جنسی مناسب زوجین ” کلیک فرمایید.

 

قیچی

در این روش میزان دخول به نسبت روش های دیگر بیشتر است و به این ترتیب حرکت اسپرم به رحم زن بهتر صورت می گیرد و شرایط بارداری بهبود خواهد یافت. بنابراین اگر علاقه به بارداری دارید این پوزیشن کمک زیادی به شما خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *