مطالب کاندومی

سن خرید کاندوم محدودیت دارد؟

چه زمانی می توانید از کاندوم استفاده کنید؟

کاندوم یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی مانند کلامیدیا، سوزاک، تریکومونیازیس و ایدز HIV کمک می‌کند. آنها به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کنند و مانع از ورود اسپرم به رحم می شوند.

برای مطالعه مقاله ” بیماری مقاربتی در بانوان ” کلیک فرمایید.

چگونه از کاندوم استفاده کنیم؟

جنس کاندوم معمولا از لاتکس یا پلی اورتان است. روی آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار می‌گیرد. کاندوم باید طوری قرار بگیرد که تمام طول آلت تناسلی را بپوشاند؛ به این شکل از نشت مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری خواهد شد.

از کجا می توانید کاندوم بخریم؟

کاندوم ها به راحتی در داروخانه ها و اکثر سوپرمارکت ها و همچنین فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی در دسترس هستند، درک این نکته مهم است که کاندوم یکبار مصرف است و قابل استفاده مجدد نیست و باید قبل از هر تماس جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید.

برای خرید “کاندوم” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی عکس زیر کلیک فرمایید👇.

سن خرید کاندوم محدودیت دارد؟

سن خرید کاندوم :

هیچ محدودیت سنی و قانونی در این مورد وجود ندارد. پس شما در هر سنی که هستید از لحاظ قانونی میتونید به داروخانه مراجعه و برای نیاز بهداشت جنسی خودتان کاندوم بخرید. اگر احساس خجالت می‌کنید یا نگران هستید که دیگران به شما نگاه کنند، می‌توانید کاندوم را به صورت آنلاین از فروشگاه شبرنگ فمیلی خریداری کنید و به صورت کاملا محرمانه از مامور پست تحویل بگیرید.

اگر جوان هستید و برای اولین بار است که کاندوم می خرید، اجازه ندهید خجالت باعث شود از خرید کاندوم منصرف شوید. به یاد داشته باشید که کاندوم می تواند شما را از بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته نجات دهد.

برای مطالعه مقاله ” بیماری مقاربتی در آقایان” کلیک فرمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *