روابط زناشویی

محبوب ترین اسپری تاخیری

زود انزالی یکی از رایج ترین اختلالات جنسی در بین آقایان است، که در بیشتر موارد سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد و افزایش نارضایتی جنسی می شود. در حالت کلی برای بروز این اختلال، می توان دلایل متفاوتی را ذکر کرد. اما یکی از راه حل های مرسوم برای رفع سریع زود انزالی در آقایان، استفاده از محبوب ترین اسپری تاخیری است.

انتخاب محبوب ترین اسپری تاخیری در میان برندهای موجود در بازار، کاری سخت و مشکلی است. استفاده از این محصولات علاوه بر این که یک روش درمانی سریع می باشد، می تواند در افزایش لذت در رابطه و به ارگاسم رساندن بانوان موثر باشد. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از اسپری های تاخیری را نمی توان به عنوان یک روش درمان قطعی در نظر گرفت، اما به عنوان یک راهکار سریع برای تجربه یک رابطه لذت بخش، گزینه مناسبی هستند.

آیا استفاده از اسپری تاخیری عوارض دارد؟

اسپری تاخیری مانند هر مکمل و یا داروی دیگری، دارای عوارض مختلفی است. مواد بی حسی در این نوع اسپری ها، بر میزان اسپرم ها و البته کیفیت آنها تاثیر گذار است. به همین دلیل افرادی که تصمیم گرفته اند بچه دارند شوند، قطعاً نباید از این نوع اسپری ها استفاده کنند. افراد باید بدانند که درمان زود انزالی تنها استفاده از اسپری تاخیری نیست، بلکه افراد باید به صورت ریشه ای و با مراجعه به پزشک و استفاده از مکمل های مختلف این مشکل را حل کنند.

زنان باردار باید بدانند که استفاده از اسپری تاخیری در هنگام بارداری می تواند تاثیرات بدی بر روی جنین داشته باشد. در دوران بارداری جنین بسیار حساس است و در معرض آسیب قرار دارد. البته دقت داشته باشید که هر محصول متفاوت از محصول دیگری است و مواد تشکیل دهنده متفاوتی دارند که معمولا موجب بروز اثرات جانبی خاصی می شوند. از این رو هنگام خرید اسپری تاخیری حتما سعی کنید بهترین مدل را خریداری کنید تا با عوارض کمتری بتوانید از آن استفاده کنید.

محبوب ترین اسپری تاخیری:

1.اسپری تاخیری سیمپلکس :

اسپری تاخیری سیمپلکس

اگر به دنبال رابطه ای با لذت چند برابری هستید اسپری تاخیری سیمپلکس مناسب شماست. این اسپری با افزایش میزان مدت زمان رابطه تا ۴۵ دقیقه باعث ایجاد افزایش لذت در زوجین، افزایش استقامت، افزایش میزان اعتماد به نفس در آقایان خواهد شد. همانطور که می‌دانیم امروزه بیشتر آقایان دچار زود انزالی هستند این امر باعث میشود که خانم در رابطه، به رضایت جنسی کامل نرسد. این امر در طولانی مدت موجب از بین رفتن شور و اشتیاق رابطه جنسی زوجین خواهد شد و باعث طلاق عاطفی میشود. اسپری سیمپلکس با داشتن ویتامین E به قدرت نعوظ نیز کمک میکند.

ویژگی های اسپری تاخیری سیمپلکس:

  1. دارای اسانس تحریک کننده جهت تحریک حس بویایی
  2. افزایش جریان خون در آلت تناسلی
  3. بدون هر گونه عوارض برای بدن
  4. قابل استفاده همراه با کاندوم
  5. کمک به نعوظ طولانی مدت
  6. مناسب استفاده آقایان
  7. استفاده سریع و آسان
  8. حاوی ویتامین E

برای خرید ” اسپری تاخیری سیمپلکس ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

2.اسپری تاخیری و حساس کدکس:

 

اسپری-تاخیری-و-حساس-کدکس

محصول جدید شرکت کدکس اسپری تاخیری حساس می باشد مناسب برای کسانی است که به اسپری تاخیری حساسیت دارند . شرکت کدکس همواره سعی دارد محصولاتی با کیفیت بالا و رقابتی روانه بازار نماید. این محصول با مجوز سازمان غذا و دارو برای اولین بار دارای شش نشان استاندارد و ایزو می باشد . محصول اسپری تاخیری حساس کدکس با برقراری جریان خون در آلت سبب طولانی شدن نعوظ و تاخیر در انزال و ارضا طرفین در رابطه جنسی می شود.

ویژگی های اسپری تاخیری و حساس کدکس:

  1. ایجاد احساس رضایتمندی از رابطه جنسی
  2. کاهش اضطراب و اختلالات سایکولوژیک
  3. جلوگیری از زود انزالی در آقایان
  4. ایجاد رابطه جنسی با کیفیت
  5. افزایش مدت زمان نزدیکی
  6. استفاده سریع و آسان
  7. بدون عوارض جانبی
  8. مناسب افراد حساس

برای خرید ” اسپری تاخیری و حساس کدکس ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

3.اسپری تاخیری ویگا:

محبوب ترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری ویگا یکی از انواع اسپری تاخیری موجود در بازار ایران است. این محصول ساخت کشور آلمان است اما به طور مستقیم از خود آلمان وارد ایران نمی شود. این اسپری در دوز های مختلف در کشور های عربی بسته بندی و وارد کشور می شود. معروف ترین، بهترین و قوی ترین مدل این محصول، اسپری تاخیری ویگا 1/000/000 است، که عدد 1 میلیون نشان دهنده دوز این محصول است. اسپری ویگا یکی از پرطرفدار ترین اسپری های داخل ایران است.

این اسپری در مدل های مختلفی وجود دارد. همچنین لازم است مصرف کنندگان به این نکته توجه داشته باشند محبوبیت و فروش بالای اسپری ویگا سبب شده است که افرادی با استفاده از بسته بندی و قوطی های کاملا مشابه این محصول، اقدام به تولید اسپری های تاخیری تقلبی با نام ویگا نمایند و سلامتی جنسی مردان را به خطر بیندازند، از این رو اکیدا توصیه می شود تا اسپری تاخیری اورجینال ویگا را از سایت های معتبر و فروشگاه های قابل اعتماد تهیه نمایید.

ویژگی اسپری تاخیری ویگا:

  1. حاوی ویتامین E
  2. حاوی 10 درصد لیدوکائین
  3.  کاهش حساسیت آلت تناسلی
  4.  افزایش زمان رابطه 10 برابر طولانی تر از گذشته
  5. فرمولاسیون بسیار قوی

برای مطالعه مقاله ” مشخصات قوی ترین اسپری های تاخیری ” کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *