روابط زناشویی

مشخصات قوی ترین اسپری های تاخیری

مشخصات قوی ترین اسپری های تاخیری – یکی از دغدغه‌های آقایان یافتن بهترین اسپری تاخیری است. زودانزالی یکی از مشکلات رایج آقایان در سراسر دنیا است و به شدت بر کیفیت رابطه بین زوجین تأثیرگذار است. این بیماری در صورتی که درمان مناسبی برای آن پیدا نکنید، رابطه را دچار اختلال کرده و در دراز مدت باعث سرد شدن رابطه می‌شود. درمان‌های متنوعی برای این بیماری وجود دارد که یکی از آن‌ها همین اسپری‌های تاخیری هستند. برخی از افراد هم تمایل به خرید اسپری تاخیری با تاخیر زیاد هستند تا بتوانند بهترین کیفیت و لذت رابطه جنسی را افزایش دهند. در این مقاله به معرفی بهترین اسپری‌های تاخیری موجود در بازار می‌پردازیم.

برای مطالعه مقاله ” کرم تاخیری ماتادور ” کلیک فرمایید.

برای مطالعه مقاله ” تاخیر در انزال (DE) و علائم تاخیر در انزال چیست؟ ” کلیک فرمایید.

بهترین اسپری تاخیری چه ویژگی‌هایی دارد؟!

  • اولین و مهمترین نکته در انتخاب بهترین اسپری تاخیری، عدم کاهش لذت جنسی (حتی در برخی موارد از بین رفتن لذت جنسی) در مرد است. زیرا در صورتی که اسپری تاخیری سبب از بین رفتن و یا بی‌حسی زیاد اعصاب ناحیه آلت تناسلی شود، مرد از دخول و رابطه جنسی هیچ لذتی نخواهد برد.
  • مواد تشکیل دهنده اسپری تاخیری و افزودنی‌های آن نباید حساسیت ایجاد کنند. در نظر گرفتن این موضوع خصوصا در جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی نظیر خارش و قرمزی پوست، بسیار موثر است.
  • اسپری تاخیری مناسب حتما باید رایحه‌ای ملایم و خوب داشته باشد تا حس خوشایندی در رابطه جنسی برای هر دو طرف ایجاد کند. حتی برخی مدل‌های اسپری تاخیری از رایحه‌های تحریک کننده جنسی استفاده می‌کنند که می‌تواند انتخاب مناسبی برای زوجین باشد.
  • اسپری تاخیری مناسب حتما باید تاییدیه‌های سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، یا سازمان غذا و داروی ایران را به همراه تاریخ انقضای معتبر داشته باشد. حتما به این نکته در خرید اسپری تاخیری توجه داشته باشید.

بهترین و قویترین اسپری‌های تاخیری موجود در بازار:

  • اسپری تاخیری ویگا : اسپری تاخیری ویگا را می‌توان یکی از بهترین اسپری‌های تاخیری موجود در کشور دانست. این اسپری دارای دوز بالایی است و به دلیل عملکرد بسیار مناسبی که در درمان زود انزالی دارد، پرفروش است. این محصول برای یکی از کارخانجات مطرح تولید لوازم زناشویی در کشور آلمان است. همچنین لازم به ذکر است که رایحه این اسپری تحریک کننده بوده و حس خوشایندی برای شما و شریک جنسی‌تان ایجاد می‌کند. به علاوه استفاده از ویتامین E در فرمولاسیون اسپری‌های تاخیری ویگا، باعث کاهش حساسیت‌های پوستی می‌شود.

برای مطالعه مقاله ” نحوه استفاده از اسپری viga ” کلیک فرمایید.

  • اسپری تاخیری کدکس : اسپری تاخیری کدکس یکی از محصولات شرکت ایرانی کدکس است که در زمینه تولید ملزومات زناشویی فعالیت می‌کند. اسپری‌های تاخیری کدکس در دو نوع اسپری دابل دیلی کدکس و اسپری حساس کدکس تولید می‌شود. در این محصولات از ترکیب درصدهای پایین‌تر لیدوکائین استفاده شده و بیشتر مناسب کسانی است که مشکل زودانزالی حاد ندارند. به علاوه این محصول یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند مدت زمان رابطه خود را افزایش دهند و از مشکل زودانزالی شدید رنج نمی‌برند. اسپری تاخیری کدکس دارای ویتامین E می‌باشد و در حجم 65 میلی لیتر در بازار عرضه می‌شود.

برای خرید ” اسپری تاخیری کدکس ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

  • اسپری تاخیری گالاردو : اسپری تاخیری گالاردو یکی از محصولات شرکت ایرانی است. این محصول دارای ماده ی لیدوکائین است. تاثیر گذاری این ماده، به این صورت است که با ایجاد یک بی حسی در موضع مشخص یعنی ناحیه تناسلی، می تواند حساسیت آلت مردانه را تا حدودی از بین برده و نعوظ را طولانی مدت تر سازد. در ادامه با ایجاد تاخیر در انزال موجب افزایش لذت و مدت زمان رابطه می شود که قطعا رضایت هر دو طرف را در پی خواهد داشت.
  • اسپری تاخیری سیمپلکس : اسپری تاخیری سیمپلکس حاوی ویتامین E میباشد که باعث محافظت پوست میشود. ماده موثر تاخیری این اسپری لیدوکائین میباشد که باعث بی حسی ناحیه تناسلی و ایجاد تاخیر در انزال میشود. با استفاده از این اسپری میتوان رابطه جنسی را طولانی تر کند . اسپری تاخیری سیمپلکس حاوی 4 رایحه با بوی مطبوع نیز میباشد.

برای خرید ” اسپری تاخیری سیمپلکس ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

نحوه استفاده از اسپری های تاخیری :

  1. ابتدا آلت تناسلی مرد با آب سرد و صابون شسته شود. با این کار هم بهداشت جنسی رعایت می شود و هم به دلیل باز شدن منافذ، مواد موثره راحت تر جذب می شوند.
  2. سپس اسپری تاخیری را از فاصله 10 سانتی متری و حدود 4 ثانیه اسپری کنید.
  3. توجه داشته باشید که آلت تناسلی باید در حالت نعوظ و محلول باید به قسمت کلاهک و زیر آلت اسپری شود.
  4. همچنین اسپری کردن روی بدنه آلت کاملا بی فایده است و اسپری کردن روی بیضه ها ممنوع است.

عوارض اسپری تاخیری:

  1. استفاده بیش از حد از اسپری می تواند منجر به از دست دادن نعوظ یا از دست دادن لذت جنسی شود.
  2. همچنین، اگر این مواد به درستی استفاده نشوند، ممکن است به همسر شما منتقل شود و با ایجاد بی حسی در واژن زن، از لذت جلوگیری کند.
  3. همچنین، اگر قصد بارداری دارید یا باردار هستید باید در استفاده از این مواد احتیاط کنید.

خرید اسپری تاخیری :

شما عزیزان میتوانید با کیفیت ترین ، متنوع ترین و بهترین اسپری های تاخیری را از فروشگاه شبرنگ فمیلی تهیه فرمایید.

برای خرید اسپری تاخیری از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *