آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی

معرفی کرم سفید کننده LOVE

معرفی کرم سفید کننده LOVE

آیا آرنج، زیر بغل و زانوهای شما سیاه و تیره به نظر میرسد؟ آیا پوشیدن دامن های کوتاه و لباس های بدون آستین باعث خجالت شما می شود؟ راستش را بخواهید، زیر بغل، زانو و آرنج تیره می تواند اعتماد به نفس شما را برای پوشیدن لباس های مورد علاقه تان به خصوص در تابستان از بین ببرد.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث تیره شدن نواحی مختلف بدن میشود، از جمله:

  1. محرک های شیمیایی در دئودورانت ها و ضد تعریق ها
  2. تحریک ناشی از اصلاح
  3. تجمع سلول های مرده پوست
  4. اصطکاک ناشی از لباس های تنگ
  5. بیماری هایپرپیگمنتیشن به معنای قرار گرفتن لک‌های تیره و پر رنگ به شکل پراکنده روی پوست. در اکثر اوقات این بیماری، به‌دلیل افزایش میزان ملانین و تجمع غیر طبیعی آن در سطح پوست رخ می‌دهد.
  6. ملاسما یا لکه های تیره روی پوست
  7. آکانتوز نیگریکانس، یک اختلال رنگدانه پوست که با دیابت، چاقی و سطوح غیر طبیعی هورمون مرتبط است.
  8. سایر اختلالات پوستی که می توانند باعث تیرگی شوند، مانند بیماری فاکس-فوردایس
  9. اریتراسما، عفونت باکتریایی پوست
  10. بیماری آدیسون، که می تواند زمانی رخ دهد که غده آدرنال آسیب دیده باشد و…

برای مطالعه مقاله ” خرید محصولات زناشویی ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

نواحی از بدن که بیشتر به سیاهی و تیرگی میزنند شامل:

  • زیر بغل
  • پشت گردن
  • کشاله ران
  • آرنج ها
  • زانو

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا روش هایی را برای درمان تیرگی نواحی مختلف بدنتان به شما معرفی کنیم. همچنین به معرفی کرم سفید کننده LOVE نیز میپردازیم.

درمان های طبیعی برای رفع تیرگی زیر بغل:

  • سیب زمینی : یک سیب زمینی را رنده کنید، آب سیب زمینی رنده شده را بگیرید و آب آن را به زیر بغل و نواحی تیره خود بمالید. بعد از 10 دقیقه با آب سرد بشویید.
  • شیر، گلاب و پوست پرتقال : ۱ قاشق غذاخوری شیر و ۱ قاشق غذاخوری گلاب را با مقدار کافی پودر پوست پرتقال مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. به آرامی زیر بغل و نواحی تیره بدن خود را به خمیر آغشته کنید و سپس بگذارید حدود 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید. دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.
  • لیمو : لیمو را برش دهید و برش ها را روی زیر بغل و سایر نواحی تیر بدن خود بمالید. بعد از 10 دقیقه با آب سرد بشویید و خشک کنید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید.
  • زردچوبه و لیمو : در یک کاسه کوچک، 2 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه را با مقداری زردچوبه مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. خمیر را به طور مساوی روی نواحی تیره بمالید. بعد از 30 دقیقه خمیر را بشویید.
  •  زرده تخم مرغ : درست قبل از خواب، زرده تخم مرغ را روی زیر نواحی تیره بدن خود ماساژ دهید. صبح روز بعد،نواحی تیره را با آب و صابون ملایم بشویید.
  • روغن نارگیل : چند قطره روغن نارگیل را روی نواحی تیره بدن خود ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه با آب ولرم و صابون ملایم بشویید. این مراحل را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.
  • روغن درخت چای : 5 قطره روغن درخت چای را با 8 اونس آب در یک بطری اسپری کوچک مخلوط کنید. هر روز بعد از دوش گرفتن، محلول را برروی نواحی تیره اسپری کنید. بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

برای جلوگیری از تحریک احتمالی، ابتدا هر یک از مواد بالا را روی قسمت کوچکی از پوست خود بمالید. اگر در عرض 48 ساعت واکنش منفی پوستی نداشتید، به استفاده از محصول ادامه دهید.

برای مطالعه مقاله ” روغن خراطین اصل ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

برای خرید ” روغن ترکیبی خراطین و زالو طراوت ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

معرفی کرم سفید کننده LOVE:

یکی از بهترین روش های از بین بردن سیاهی و تیرگی سر زانو ، آرنج، زیر بغل و قوز پا استفاده کرم مخصوص کرم سفید کننده LOVE در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه ای پوست این نواحی از بدن را روشن تر میکند.

کرم سفید کننده LOVE  ﺳﺎﺧﺖ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ﮐﺎﻣﻼ ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﯾﺞ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻔﯿﺪ ﺷﺪﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻣﮑﺎﻧﯿﺰﻡ ﺍﯾﻦ ﮐﺮﻡ ﺑﻄﻮﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﯾﺞ ﺭﻧﮕﺪﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩ ﭘﻮﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻔﯿﺪﯼ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .

روش مصرف از کرم سفید کننده LOVE :

کافی است روزی دو مرتبه ناحیه مورد نظر را با آب و صابون شسته و سپس مقدار کمی از کرم رفع سیاهی و تیرگی را به ناحیه مورد نظر مالیده و به نرمی ماساژ داده تا خوب جذب گردد و در عرض مدت بسیار کمی دارای پوستی بدون تیرگی و سیاهی خواهید شد.

مزایای استفاده از کرم سفید کننده :

  1. سفید کننده
  2. از بین برنده سلول های مرده پوست
  3. بازسازی سلول های جدید
  4. سرشار از کلاژن
  5. مرطوب کننده
  6. آبرسان پوست
  7. تحریک تولید پروتئین الاستین
  8. حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  9. مناسب نقاط حساس بدن ( زیر بغل ، آلت تناسلی )
  10. قابل استفاده برای بانوان و آقایان
  11. ضد لک و حاوی رنگ دانه های گیاهی

برای خرید ” کرم سفید کننده ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *