مطالب کاندومی

بهترین کاندوم های ایرانی

کاندوم چیست و چرا مهم است؟

 بهترین کاندوم های ایرانی – کاندوم سدی نازک، یک بار مصرف و غلاف شکل است که در طی انواع فعالیت‌های جنسی به منظور کاهش خطر بارداری و بیماری‌های مقاربتی(STD) استفاده می‌شود. برخی از کاندوم‌ها برای استفاده در آلت تناسلی مردان طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر از کاندوم‌ها در داخل واژن خانم‌ها استفاده می‌شوند. برای تأثیرگذاری بیشتر در این راستا باید از بهترین کاندوم ممکن و به شکل درست استفاده شود.

برای مطالعه مقاله ” کاندوم زنانه ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

انواع کاندوم موجود در بازار ایران:

کاندوم ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند. انتخاب کدام مدل کاندوم بستگی به سلیقه و شرایط شما و شریک جنسی تان دارد. از این رو با توجه به کمبود اطلاعات خریداران در مورد کاندوم ها قصد داریم در این بخش از مقاله،  انواع کاندوم های موجود در بازار ایران را برای شما نقد و بررسی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید با داشتن دانش کافی اقدام به خرید محصول دلخواهتان کنید.

1.کاندوم های ساده: کاندوم های ساده هیچ ویژگی خاصی از جمله تاخیری بودن ، خار دار بودن و … ندارند. اما به دلیل ساده بودن، طرفداران زیادی دارد و جزو بهترین کاندوم ها هستند. این کاندوم ها اغلب برای جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و پیشگیری از بارداری ناخواسته استفاده میشوند. و از بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری میتوان به اورز ، کلایمکس ، رمولکس و فیستا اشاره کرد.

2.کاندوم های تاخیری: کاندوم های تاخیری دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر کاندوم ها بوده. و همچنین به دلیل وجود مایع بی حس کننده داخل کاندوم میتوانند برای افرادی که دارای مشکل زود انزالی هستند بسیار مفید باشند. لازم به ذکر است طبق تحقیقات این کاندوم ها به دلیل آغشته بودن ماده تاخیری و ایجاد حساسیت میتوانند برای همه افراد مناسب نباشند. از بهترین مارک کاندوم های تاخیری میتوان به ناچ کدکس و کاپوت اشاره کرد.

3.کاندوم های اسپرم کش: کاندوم های اسپرم کش میتوانند دهانه رحم را بسته و باعث کشته شدن اسپرم های داخل مایع منی شوند. لازم به ذکر است کاندوم های اسپرم کش فقط دارای قابلیت جلوگیری از بارداری بوده و نمیتوانند از انتقال بیماری جلوگیری کنند. به این دلیل محبوبیت خاصی میان افراد ندارند.

4.کاندوم های طعم دار: کاندوم های طعم دار با طعم های مختلفی از جمله موز ، توت فرنگی ، قهوه ، پرتغال و … تولید میشوند. این کاندوم ها اغلب برای افزایش لذت رابطه جنسی دهانی استفاده میشوند. لازم به ذکر است محققان این کاندوم ها را برای جلوگیری از بارداری تایید نکرده اند. از بهترین مارک کاندوم های طعم دار میتوان به فیستا اشاره کرد.

5.کاندوم های فضایی: کاندوم های فضایی اغلب برای افزایش لذت جنسی خانم ها طراحی شده اند. کاندوم های فضایی دارای مدل های چرخشی ، دکمه دار ، شمشیری و … میباشند. همچنین این کاندوم ها باعث افزایش سایز آلت آقایان میشوند و میتوانند باعث تحریک پذیری بیشتر نقطه جی خانم ها شود. کاندوم های فضایی مانند سایر کاندوم ها قابلیت جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری را دارند. از بهترین مارک کاندوم های فضایی میتوان به ایکس دریم اشاره کرد.

6.کاندوم های خاردار: کاندوم ها خاردار همانطور که از اسمشان پیداست دارای خار هایی میباشند. که بدلیل اصطحکاک بیشتر باعث افزایش لذت جنسی در خانم ها میشوند و همچنین از بارداری و انتقال بیماری ها نیز جلوگیری میکنند. از این جهت طرفداران زیادی دارند و جزو بهترین کاندوم ها میباشند. بعضی از کاندوم های خاردار برای افزایش لذت جنسی در مردان در داخل شان نیز دارای خار میباشند. از بهترین مارک کاندوم های خاردار میتوان به ناچ کدکس و کاپوت اشاره کرد.

7.کاندوم های گرم کننده: کاندوم های گرم کننده دارای جنس نازک تر نسبت به سایر کاندوم ها و مایع روان کننده میباشند. که میتوانند لذت جنسی را بسیار افزایش دهند. این کاندوم ها جوری طراحی شده اند که با کمک رطوبت بدن فعال شده و باعث گرما میشوند. کاندوم های گرم کننده علاوه بر اینکه لذت جنسی زوجین را تقویت میکنند از بارداری و انتقال بیماری نیز جلوگیری میکنند. از این جهت این کاندوم ها از پرطرفدار ترین و بهترین کاندوم ها میباشند.

8.کاندوم خنک کننده: همانطور که از نامش پیداست برای خنک کردن واژن به کار برده می شود تا هم لذت بیشتری حاصل شود و هم مدت زمان رابطه بیشتر شود. اکثر این کاندوم ها حاوی عصاره و عطر نعنا و همچنین ماده خنک کننده طبیعی هستند و میل جنسی را افزایش می دهند. بدیهی است که خود این محصول با توجه به برندهای مختلف دارای تنوع است، اما در اکثر آنها برای افزایش تحریک از برجستگی هایی استفاده شده است و همچنین برای تاخیر انزال طراحی های ویژه ای به خود می بینند.

برای خرید کاندوم های متنوع از فروشگاه شبرنگ فمیلی همین حالا برروی همین متن کلیک فرمایید.

بهترین مارک کاندوم در ایران:

1.کاندوم کاپوت (Kapoot) بهترین مارک کاندوم: شاید نام این مارک از کاندوم را زیاد شنیده باشید چون این برند یکی از متنوع‌ترین نوع برندها در زمینه تولید و طراحی کاندوم می‌باشد.
کمپانی تولید کاندوم کاپوت، محصولات خود را در انواع شکل‌ها، رنگ‌ها، طعم‌ها و اندازه ‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند و توانسته نقش مهمی در زندگی افراد ایفا کند.

مزایای استفاده از کاندوم کاپوت:

  •  این مارک کاندوم به خاطر داشتن عصاره‌های گیاهی در فرمولاسیون خود، هورمون‌های جنسی هر فرد را تنظیم می‌کند.
  •  کاندوم کاپوت با تنظیم کردن هورمون‌ها، میل جنسی را بالا برده و باعث رضایت جنسی خواهد شد.
  • قیمت مناسبی دارد و لازم نیست برای تهیه آن مبلغ زیادی خرج کنید.

برای خرید “کاندوم کاپوت” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

2.کاندوم کدکس (KODEX) ؛ بهترین مارک کاندوم: اگر مشکل حساسیت دارید از برند کدکس استفاده کنید چون این برند در تهیه کاندوم‌ از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده می‌کند و همین امر از بروز هر گونه حساسیتی جلوگیری خواهد کرد. کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم در جهان است که انواع مختلفی از کاندوم مانند کاندوم تاخیری، خاردار، نازک، شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری با خاصیت تنگ کنندگی و … را در بر می‌گیرد.

این کاندوم ها در چین تولید می‌شود.

مزایای استفاده از کاندوم کدکس:

  • هیچ ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده و کاملا طبیعی است
  • برای تولید این کاندوم از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده شده است
  • دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالایی می‌باشد
  • هیچگاه در واژن جا نمی‌ماند
  • سه لایه است
  • هرگز پاره نمی‌شود.

برای خرید ” کاندوم کدکس ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

3.کاندوم ایکس دریم (Xdream): شرکت کاندوم ایکس دریم در سال ۱۳۸۸ توسط شرکت تعاونی باران بسپار تاسیس شد و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

ظرفیت تولید کاندوم در این کارخانه بالغ بر ۱۵۰ میلیون قطعه است و به همین خاطر ایکس دریم یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه‌های تولیدکننده کاندوم در ایران و خاورمیانه به شمار می‌آید.

مزایای استفاده از کاندوم ایکس دریم:

  • این کاندوم به خاطر داشتن موادی مثل عصاره گیاهی بنزوکائین، برای تاخیر در انزال آقایان بسیار مناسب است.
  • در ساخت این محصول از بنزوکائین گیاهی به جای لیدوکائین استفاده می‌شود و به همین خاطر حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  • کاندوم ایکس دریم در انتهای خود مخزن ذخیره دارد و همین امر موجبات داشتن یک رابطه جنسی امن را فراهم کرده است.

برای خرید ” کاندوم ایکس دریم ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

4.کاندوم ساگامی (Sagami): اگر به دنبال بهترین مارک کاندوم نازک هستید، ما به شما کاندوم ساگامی را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات این برند فوق العاده ساخت کشور ژاپن بوده و در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در واقع شرکت صنایع لاستیکی ساگامی اولین تولیدکننده کاندوم در ژاپن بود که در سال 1934 تاسیس شده و همچنان سهم زیادی از فروش کاندوم را، حتی در کشورهای دیگر اروپایی و آمریکایی، به خود اختصاص داده است.

محصولات این برند علی رغم ضخامت بسیار کمی که دارند، از استحکام فوق العاده بالایی برخوردارند؛ به نحوی که گفته شده استحکام کاندوم‌های ساگامی 3 برابر بیشتر از کاندوم‌های معمولی است. این کاندوم بهترین کاندوم نازک جهان محسوب می‌شود و ضخامت آن کمتر از نصف کاندوم‌های لاتکس است. البته ناگفته نماند که این کاندوم نسبت به دیگر برندها قیمت بالایی دارد. علاوه بر نازک و مستحکم بودن، مشخصه و مزیت دیگر کاندوم‌های ساگامی این است که از جنس پلی اورتان ساخته شده و بسیار مناسب کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند.

“ضخامت ناچیز کاندوم‌های ساگامی گرمای بدن شما را به شریک جنسی‌تان منتقل کرده و تجربه جدیدی از لذت جنسی بدون احساس وجود کاندوم برای‌تان رقم می‌زند. از این رو این کاندوم‌ها بسیار مناسب کسانی است که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند.”

مزایای کاندوم‌های ساگامی:

  • نازک‌ترین کاندوم جهان
  • از جنس پلی اورتان، بدون ایجاد حساسیت و فاقد بو
  • مقاومت 3 برابری نسبت به ترکیدن و 2 برابری نسبت به کشش طولی
  • انتقال حرارت بسیار بالا بین زوجین
  • سازگار با محیط زیست.

برای خرید ” کاندوم ساگامی ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *