محصولات بهداشتی, مراقبت و سلامتی

فواید روغن ترکیبی خراطین و زالو

فواید روغن ترکیبی خراطین و زالو

فواید روغن ترکیبی خراطین و زالو – افزایش حجم بدن از دیرباز یکی از چالش‌هایی است که انسان با آن درگیر بوده است. امروزه روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد که برترین و بی‌خطرترین آن‌ها شامل روش‌های طبیعی و ارگانیک است. روغن ترکیبی خراطین و زالو طراوت از 2 روغن مؤثر خراطین و زالو به دست می‌آید. این روغن خلوص بالایی دارد و مقرون به صرفه است.

برای خرید ” روغن ترکیبی خراطین و زالو طراوت ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین متن کلیک فرمایید.

نتیجه مثبت این محصول برای خانم ها و آقایان هر دو مثبت بوده، زنان برای حجیم کردن قسمت باسن، سینه، گونه، لب و… استفاده میکنند. همچنین مردان نیز بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی استفاده میکنند تا به سایز ایده آل خود برسند.

روغن زالو چیست؟

زالو نوعی کرم است و در رده کرم‌های fillum anelida قرار دارد. این موجود برای آنکه بتواند زنده بماند و رشد مناسبی داشته باشد، نیاز به تغذیه از خون دارد.

زالو دارای اندام تناسلی هر دو جنس نر و ماده است که در اصطلاح هرمافرودیت نامیده می‌شوند. خواص بسیار این کرم برای انسان پوشیده نیست. با توجه به این دانش، از زالو در طب سنتی استفاده‌های بسیاری شده است.

یکی از موارد پرمصرف زالو برای انسان، استفاده از روغن زالو است. این روغن در کشورهای مختلف با نام‌های روغن برنئو، روغن مادورسه و روغن پاپوآ شناخته می‌شود.

 

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین ماده‌ای فوق‌العاده است که باعث حجم‌دهی و فرم‌دهی اندام‌های بدن می‌شود. استفاده از این روغن به سن و جنسیت افراد مربوط نمی‌شود و تمامی اشخاص می‌توانند آن را مصرف کنند.

روغن خراطین که در دسته داروهای گیاهی قرار می گیرد از کرمی با نام ایزنفتیدا تهیه می‌شود. همچنین این روغن را از زالو هم می‌توان تهیه کرد.

براساس تحقیقات به عمل آمده، 18 اسید آمینه در روغن خراطین وجود دارد که در مقایسه با 31 اسید آمینه کشف شده توسط محققان، عدد بسیار بالایی به‌شمار می‌رود.

برای تهیه روغن خراطین هم از یک روغن پایه استفاده می‌شود (مانند روغن زیتون یا روغن کنجد) و به همراه پودر کرم خشک شده از آن روغن تهیه می‌شود. این روغن هم خواصی مانند روغن زالو داشته و کاربرد بسیاری در طب سنتی دارد.

برای مطالعه مقاله ” روغن خراطین اصل ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

 

شباهت‌ روغن خراطین و روغن زالو:

روغن زالو هم مانند روغن خراطین از زمان‌های قدیم در طب سنتی برای زیبایی استفاده می‌شده است. کاربرد اصلی این روغن، حجیم کردن اندام‌هایی مانند لب، گونه، باسن، سینه، آلت تناسلی و… است.

طبع این دو روغن گرم و تر بوده و به همین دلیل در ناحیه مورد استفاده باعث افزایش جریان خون می‌شود و در نتیجه حجم آن ناحیه افزایش پیدا می‌کند.

همچنین، این دو روغن سبب باز شدن مویرگ‌های گرفته شده، بازسازی پوست، گرم کردن سطح پوست، افزایش هورمون تستوسترون در بانوان، جلوگیری کردن از انزال زودرس در مردان، جلوگیری از رشد کک و آکنه روی پوست و رفع چین و چروک‌های پوست می‌شوند.

برای مطالعه مقاله ” فواید ماساژ جنسی ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

تفاوت در میزان تاثیرگذاری:

زالو به دلیل رشد در محیط‌های آبی و سطحی پوست‌ها، چند نوع آنزیم دارد؛ اما کرم خراطین به دلیل رشد در محیط خاکی، آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و ترکیبات معدنی زیادی دارد که این فاکتور سبب افزایش تاثیر آن می‌شود.

اثر استفاده از روغن زالو بعد از چند ماه تقریبا قابل مشاهده است؛ اما تاثیرگذاری روغن خراطین در زمان کوتاه‌تری قابل مشاهده است و البته به همان میزان هم ماندگاری کمتری دارد.

روغن خراطین باید هر چند وقت یک‌بار تکرار شود؛ چون اثر آن ممکن است از بین برود؛ اما تاثیرات روغن زالو تا سال‌ها روی بافت بدن باقی است.

همچنین با توجه به اینکه روغن زالو خون رسانی بیشتری دارد و روغن کرم خاکی کلاژن سازی بیشتری دارد، ترکیب روغن زالو خراطین ترکیب ایده آل و ماندگاری است.

تفاوت ظاهری:

رنگ روغن زالو صورتی یا قرمز کمرنگ است و بوی ملایم و تقریبا گرمی دارد؛ در مقابل، رنگ روغن خراطین قهوه‌ای تیره مایل به سیاه است، داخل روغن خراطین تکه‌های له‌شده کرم وجود دارد و بوی نسبتا نامطبوع و تیزی دارد.

تفاوت در بو:

دقت داشته باشید که اگر رنگ روغن زالو تیره باشد یا بوی نامطبوعی داشته باشد، آن روغن سالم نیست و ممکن است سبب ایجاد بیماری‌های مختلف در انسان شود. البته اگر قصد تهیه روغن زالو خراطین داشته باشید وجود بوی نامطبوع آن طبیعیست.

ویژگی های اجمالی روغن ترکیبی خراطین و زالو:

  1. حجم دهنده
  2. تقویت مو
  3. ترمیم کننده پوست
  4. رفع گودی زیر چشم
  5. افزایش خون رسانی به پوست
  6. حجم دهنده ناحیه گونه ها و لب ها
  7. از بین برنده خطوط لبخند و پیشانی
  8. قابلیت استفاده برای رده سنی جوان، میانسال و پیر
  9. طبیعی و فاقد مواد افزودنی و شیمیایی مضر برای پوست
  10. عدم برگشت پذیری بعد از حصول نتیجه و امکان استفاده ی مقطعی از آن در طول دوران عمر
روغن خراطین بهتر است یا روغن زالو؟

درواقع این سوال بسیاری از افراد است که در نهایت کدام روغن بهتر است. با توجه به توضیحاتی که داده شد بهترین روغن، روغن زالو و در نهایت روغن خراطین می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *