آرایشی و زیبایی, مراقبت و سلامتی

آشنایی با روغن ماساژ مکس لیدی

  

آشنایی با روغن ماساژ مکس لیدی – ماساژ روشی است که با مالش و تحریک بافت‌های نرم بدن، به تسکین دردهای عضلانی و عصبی، ایجاد آرامش و بهبود کارکرد سیستم‌های مختلف بدن از جمله گردش خون، گوارش و سلامت پوست کمک می‌کند. برای آموزش ماساژ سبک‌های زیاد و متنوعی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها برای کارایی بهتر به یک یا ترکیبی از چند روغن ماساژ مناسب نیاز دارند. استفاده از روغن در درجه اول به روان شدن پوست فرد کمک می‌کند و باعث می‌شود که دست فرد ماساژدهنده راحت‌تر بر روی پوست حرکت کند. علاوه بر این روغن ماساژ دارای مواد معدنی و ویتامین است و برای پوست مفید باشند. روغن ماساژ می‌تواند به پوست نفوذ کند، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشد، پوست را آبرسانی کند، نرمی و درخشندگی به آن ببخشد و حتی به خلاص شدن از شر پوسته پوسته شدن و لکه‌دار شدن پوست کمک نماید. حتی روغن ماساژ ممکن است از پوست در برابر شرایط التهابی محافظت کند و مشکلات پوستی را تسکین دهد.

معمولا این روغن‌ها را به صورت ترکیبی از یک روغن پایه و یک روغن اسانس‌دار درست می‌کنند. البته ناگفته نماند می‌توان روغن‌های طبیعی و پایه را به صورت تنهایی نیز استفاده کرد. روغن پایه، روغنی است که با تقطیر برخی برگ‌ها و ریشه‌های گیاهان طبیعی ساخته می‌شوند. این گیاهان بی‌بو هستند و روغن به دست آمده از آن‌ها نیز بی‌بو می‌باشد و بهتر است با یک روغن اسانس‌دار ترکیب شوند. روغن‌هایی مانند، روغن گل شمعدانی، دارچین، نعناع، فلفل سیاه، رز و گل یاس از جمله روغن‌های اسانس‌دار برای ماساژ می‌باشد.

برای مطالعه مقاله ” فواید ماساژ جنسی ” کلیک فرمایید.

چرا روغن ماساژ؟

البته که ماساژ درمانی روشی عالی برای رهایی از دردهای روحی و بدنی است، اما چرا باید ضرورتاً از روغن ماساژ استفاده شود؟

برای پاسخ به این پرسش، می‌توان از چند مورد نام برد:

  • روغن ماساژ اصطکاک بین پوست بدن و دستان ماساژور را از بین می‌برد. به این ترتیب باعث می‌شود هم ماساژور و هم کسی که ماساژ داده می‌شود، حسی راحت و عالی داشته باشند.
  • روغن ماساژ همچنین اگر باکیفیت باشد آب‌رسانی عالی برای پوست است. در واقع رطوبت پوست را حین ماساژ و البته بعد از ماساژ حفظ می‌کند.
  • روغن ماساژ باکیفیت همچنین از خواص آرام‌بخش برخوردار است و فواید ماساژ را شدت بیشتری می‌بخشد.

در ادامه مقاله به معرفی و بررسی محصول ” روغن ماساژ مکس لیدی ” میپردازیم با ما همراه باشید.

روغن ماساژ مکس لیدی:

روغن ماساژ مکس لیدی یکی از پرطرفدارترین روغن های گیاهی که سرشار از خاصیت می باشد مناسب برای تحریک میل جنسی، تسکین دردهای عضلانی و کشیدگی ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این روغن ماساژ باعث سفت شدن و قوی شدن فیزیولوژی بدن شده و انعطاف پذیری مفاصل را بیشتر می کند.

خستگی و دردهای درون بدن را تسکین داده و به اعصاب آرامش می بخشد.

روغن ماساژ حاوی ویتامین های A.D.E می باشد این روغن به پوست نرمی و لطافت خاصی میبخشد.

برای مطالعه مقاله ” روغن خراطین اصل ” کلیک فرمایید.

ویژگی های روغن ماساژ بدن مکس لیدی:

  1. حاوی امگا 6 و امگا 9
  2. رفع خستگی و سستی بدن
  3. افزایش توان بدن
  4. مرطوب کنندگی وشادابی پوست
  5. برطرف کردن دردهای ناشی ازکوفتگی بدن

روش مصرف:

روغن را حدود 5 دقیقه روی پوست بمالید تا جذب پوست شود. سپس با انگشتان و کف دست شروع به ماساژ کل بدن نمایید. در ناحیه سر و مفاصل از حرکات دایره ای ( دورانی) و در نواحی دست و پا و کمر ، سینه و شکم از حرکات مستقیم ( خطی) استفاده کنید. در نواحی حساس مانند قلب و شکم ، هنگام ماساژ فشار کمتری وارد نمایید. در نواحی که پایانه های عصبی قرار گرفته اند ، مانند کف دست ها و پاها ، روغن بیشتری مالیده و بیشتر ماساژ دهید.

خرید روغن ماساژ مکس لیدی:

روغن ماساژ بدن مکس لیدی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید از فروشگاه شبرنگ فمیلی خریداری کنید. برای خرید کلیک فرمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *