روابط زناشویی

خرید ویبراتور زناشویی

خرید ویبراتور زناشویی

ویبراتور چیست؟

ویبراتور به نوعی اسباب بازی جنسی گفته میشود که برای ایجاد تحریک جنسی برروی بدن استفاده می شوند. ویبراتورهای مدرن که به عنوان ماساژور نیز شناخته می شوند، از نیروی الکترونیکی برای ایجاد لرزش استفاده می کنند. ویبراتورها اشکال و اندازه های مختلفی دارند. برخی از آنها می توانند داخل واژن یا مقعد بروند و برخی دیگر برای استفاده در خارج از بدن قرار دارند.

ویبراتورها بر اساس مکان هایی که شما را تحریک می کنند دسته بندی می شوند: درونی (مانند نقطه G یا پروستات)، خارجی (مانند کلیتوریس یا لابیا) یا ترکیبی از هر دو به طور همزمان.

ویبراتورها با قرار دادن دستگاه بر روی نواحی حساس اروژنی استفاده می شوند، نقاط حساسی در بدن شما هستند که لذت جنسی را افزایش می دهند. ویبراتورها را می توان به صورت خارجی بر روی آلت تناسلی، فرج، کلیتوریس و مقعد استفاده کرد، یا می توان از آنها در داخل مقعد یا واژن استفاده کرد. تحریک مداوم می تواند احساس لذت جنسی را ایجاد کند و در نهایت منجر به ارگاسم شود.

ویبراتورها می توانند احساس لذت جنسی را افزایش دهند و رسیدن به ارگاسم را آسان تر کنند. دانشمندان کاملاً مطمئن نیستند که چرا لرزاننده ها احساس خوبی به افراد میدهند، افراد مختلف ممکن است سطوح مختلف شدت ارتعاش را ترجیح دهند، انواع مختلفی از ویبراتورها وجود دارد.

آیا خرید ویبراتور (فروش ویبراتور) قانونی است؟

فروش حضوری این اقلام در ایران جرم محسوب می شود و برای فروشنده آن پیگرد قانونی دارد. این ممنوعیت برای فروش آنلاین نیز صادق است.
هر فروشگاه آنلاین که اقدام به فروش محصولاتی چون آلت مصنوعی زنانه و مردانه، وسایل bdsm، بات پلاگ و… کند، از قانون تخطی کرده و مرتکب جرم شده است. مقدار و میزان مجازات خرید و فروش اسباب بازیهای جنسی در قانون مشخص نشده و بستگی به میزان جرم انجام شده دارد.

حکم شرعی استفاده از ویبراتور:

حکم شرعی استفاده از آلت مصنوعی (دخول وسایل فانتزی زناشویی) یا استعمال جسم خارجی از نظر مراجع تقلید به شرح زیر است:

  • آیت الله خامنه ای : در صورتی که توسط اعضای همسر انجام شود اشکال ندارد، ولی اگر ارضا توسط غیر اعضای همسر باشد، جایز نیست.
  • آیت الله سیستانی : جایز نیست.
  • آیت الله مکارم شیرازی : اگر ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست، هرچند بهتر است ترک شود.
  • آیت الله هادوی تهرانی : لذت بردن زن و شوهر از یکدیگر به هر شکلی جایز است. ولی داخل کردن اشیایی غیر از اعضای بدن به فرج (واژن)، بنابر احتیاط، جایز نیست.
  • آیت الله صافی گلپایگانی : به طور کلی هرگونه التذاذ جنسی زن و شوهر از یکدیگر اگر با اعضای بدنشان باشد، جایز است. ولی با غیر از اعضای بدن جایز نیست.
معایب استفاده از ویبراتور

استفاده از این ابزار جنسی ممکن است به چند دلیل برای فرد مشکل ایجاد کند. در زیر به چند مورد از معایب آن میپردازیم:

  • کم حسی در ناحیه واژن به خاطر استفاده بیش از حد.
  • عادت کردن به لوازم جنسی مصنوعی و ایجاد سردی در زندگی جنسی مشترک فرد با همسر یا شریک جنسی اش.
  • افزایش احتمال انتقال بیماری های مقاربتی و یا عفونت های ناحیه تناسلی زن.
عوارض استفاده از ویبراتور و اسباب بازی‌های جنسی برای جامعه

برخی معتقدند که آزاد سازی و رفع محدودیت ها در زمینه فروش کالاهای مکمل جنسی از جمله اسباب بازیهای جنسی، باعث بهبود روابط زوجین می شود. اما از طرفی عده ای معتقدند که این مسئله زمینه و راه را برای گسترش خودارضایی فراهم می کند و باعث آسیب های اجتماعی بیشتر برای جامعه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *