محصولات بهداشتی

خوشبو کننده دهان میسویک

خوشبو کننده دهان میسویک – دهان‌ شویه دندان مایعی است که برای بهداشت دهان و دندان که با تجویز پزشک یا بدون تجویز می توان از داروخانه ها خریداری و برای سلامتی دندان ها استفاده کرد.

دهان شویه مایعی است که برای شستشو و تمیز نگه داشتن فضای داخل دهان استفاده می شود. معمولاً آنها حاوی مواد ضد عفونی کننده نیز هستند که باکتری هایی که در دهان زندگی می کنند را از بین می برند. بعضی از مردم از دهانشویه برای از بین بردن بوی بد دهان استفاده می کنند و برخی دیگر برای جلوگیری از پوسیدگی دندان. برخی از فواید دهانشویه عبارتند از :

  1. میکروب‌ها را در مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است از بین می‌برد: وقتی از نخ دندان و یا مسواک استفاده می‌کنید، می‌توانید تنها در مناطقی که دسترسی به آن‌ها وجود دارد، با میکروب‌ها مبارزه کنید. اما، مبارزه با میکروب هایی که در مکان های سخت گیر کرده اند، می تواند واقعاً دشوار باشد. تنها راهکار مقابله با این میکروب ها استفاده از دهان شویه نیز میباشد.این یکی از دلایل اصلی استفاده از دهان شویه میباشد زیرا می تواند در بین فضاهای سخت مانند بین نواحی لثه و دندان ها نفوذ کند و تمام میکروب های موجود در دهان را از بین ببرد. 
  2. نفس خود را تازه کنید: با استفاده از دهان شویه بوی بد دهان شما از بین میرود و احساس خوبی به شما داده میشود بهترین چیز در مورد این دهان شویه ها این است که آنها در طعم های مختلف موجود هستند و همچنین طعم فوق العاده ای را در دهان شما به جا می گذارند که به احتمال زیاد عاشق آنها خواهید شد. 
  3. سفید کردن دندان ها: این از مهم ترین فواید دهان شویه برای افرادی است که می خواهند لبخند زیبایی داشته باشند. وجود هیدروژن پراکسید در دهانشویه، تیرگی سطحی دندان ها را برطرف ساخته و جلای بیشتری به آن ها خواهد بخشید.
  4. استفاده آسان: استفاده از دهان شویه بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید مقدار مشخصی از دهان شویه را در دهان خود بریزید و آن را در دهان خود تکان دهید. 
  5. خطر تشکیل پلاک را کاهش دهید: دهان شویه های خاصی در بازار وجود دارد که می تواند به جلوگیری از رشد پلاک روی دندان ها و لثه ها کمک کند. پلاک یک ماده چسبنده است که می تواند روی سطح و وسط دندان ها جمع شود. استفاده از دهانشویه به صورت روزانه می تواند گام بزرگی در جلوگیری از ایجاد پلاک دندان شما باشد. 

  6. دهان خشک:  یک بیماری دهانی است که در نتیجه کاهش یا عدم وجود جریان بزاق ایجاد می شود. این یک عارضه جانبی رایج برخی داروها است. دهانشویه هایی که برای تسکین خشکی دهان تبلیغ می کنند به شستشوی ذرات غذا و خوشبو شدن نفس کمک می کنند و همچنین حاوی موادی هستند که دهان را روان و علائم خشکی دهان را کاهش می دهند.
  7. از بین بردن پوسیدگی 
  8. از بین بردن آفت دهان و…

انواع دهان شویه:

  • دهان شویه درمانی
  • دهان شویه آرایشی

دهان شویه های آرایشی ممکن است به طور موقت بوی بد دهان را کنترل کرده و طعم دلپذیری از خود به جای بگذارند، اما هیچ کاربرد شیمیایی یا بیولوژیکی فراتر از فواید موقتی ندارند. به عنوان مثال، اگر محصولی باکتری های مرتبط با بوی بد دهان را از بین نبرد، فواید آن صرفاً جنبه آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته می شود.

در مقابل، دهانشویه های درمانی دارای مواد فعالی هستند که به کنترل یا کاهش شرایطی مانند بوی بد دهان، التهاب لثه، پلاک و پوسیدگی دندان کمک می کنند.

ما در ادامه مقاله به معرفی و بررسی محصول خوشبو کننده دهان میسویک میپردازیم با ما همراه باشید:

دهان شویه خوشبوکننده میسویک:

خوشبو کننده دهان میسویک

دهان شویه خوشبوکننده میسویک، یکی از محصولات بهداشتی و مراقبتی برای دندان بوده که از فرمولاسیون ویژه‌ای ساخته شده‌است. این محصول به دلیل داشتن عناصر ضدحساسیت، علاوه بر سفیدکردن دندان‌ها، از بروز حساسیت در آن‌ها جلوگیری کرده و در نهایت هم به ایجاد لبخندی زیبا کمک می‌کند. همچنین این محصول به واسطه داشتن ترکیبات بی‌نظیر از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری خواهدکرد.

برای خرید ” دهان شویه خوشبو کننده میسویک ” از فروشگاه شبرنگ فمیلی کلیک فرمایید.

ویژگی های اسپری دهان شویه خوشبو کننده میسویک:

  1. محافظت از لثه
  2. حفظ سلامت دهان و دندان
  3. تسکین علائم خشکی دهان
  4. خوشبو کننده دهان
  5. از بین برنده قوی بوی سیگار
  6. حاوی عصاره نعنا و اکالیپتوس
  7. جلوگیری از ایجاد بیماری های دهانی
  8. دارای اثر طولانی مدت

نحوه مصرف دهان شویه خوشبوکننده میسویک:

ابتدا 30 ثانیه دهانشویه را در دهان چرخانده و سپس از دهان خارج کرده و تا 30 دقیقه بعد چیزی میل نکنید.

نحوه نگهداری دهان شویه خوشبوکننده میسویک:
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *