مطالب کاندومی

کاندوم خنک کننده

کاندوم خنک کننده :

کاندوم خنک کننده چیست؟

کاندوم خنک کننده، از جدیدترین تکنولوژی تولید کاندوم می باشد. برای احساس لذت بیشتر از رابطه جنسی، بر روی سطح این کاندوم از مواد خنک کننده استفاده شده است. کاندوم خنک کننده باعث می شود که آقایان برروی آلتشان احساس خنکی بکنند و در هنگام دخول در واژن گرمای کمتری احساس کند. این امر باعث می شود مرد دیرتر به انزال برسد و گرمای زیاد واژن او را سریعا به ارگاسم نرساند و زن نیز از ارتباط جنسی لذت بیشتر و طولانی تر ببرد.

برای مطالعه مقاله ” درمان زودانزالی ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

در صورتی که تا بحال احساس خنکی آلت تناسلی را احساس نکرده اید و خواستار سکس با قدرت تر و طولانی تر هستید تا شریک جنسی خود را به اوج ارگاسم برسانید و شریک زندگی خود را دیوانه سکس کنید پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده این کاندوم فوق العاده را تست کنید و از رابطه طولانی مدت و انرژی بخش لذت ببرید.

برای مطالعه مقاله ” ارگاسم در بانوان ” برروی همین متن کلیک کنید.

نکات خرید کاندوم خنک کننده :

هنگام خرید به برند محصول و اورجینال بودن آن توجه کنید؛ محصولاتی که کامل پلمپ نیستند و یا تاریخ انقضایشان به پایان رسیده است را نخرید. شناخت یک فروشگاه خوب زحمت این کارها را از شما کم می کند شما با مراجعه به وب سایت شبرنگ فمیلی می توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و خیالتان از جهت سالم بودن محصول کاملا راحت باشد.

برای خرید از فروشگاه شبرنگ فمیلی کافیست برروی همین کلیک فرمایید.

محصولاتی مثل کاندوم را دور از نور، حرارت و رطوبت نگه دارید، زیرا کیفیت محصول از بین می رود و به سادگی پاره می شوند. در صورت پاره شدن کاندوم در حین رابطه جنسی، بلافاصله باید مقاربت متوقف شود و کاندوم جدیدی روی آلت کشیده شود. برای روان کردن عمل دخول هنگام استفاده از کاندوم از وازلین استفاده نکنید و اگر به این کار رغبت داشتید می توانید از ژل های روان کننده (لوبریکانت) استفاده کنید که از داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی به راحتی می توانید تهیه کنید.

برای مطالعه مقاله ” اگر کاندوم پاره شد برای جلوگیری از بارداری چه کنیم ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

کاندوم خنک کننده

مزایای کاندوم خنک کننده:

می دانیم که هر محصول می تواند معایب و مزایایی داشته باشد. از مزایای مشترک کاندوم ها می توان به جلوگیری از بارداری ناخواسته و جلوگیری از بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، هپاتیت و … اشاره کرد. اما این کاندوم ویژه وظیفه خنک کننده چندین مزیت نیز دارد:

  • به تاخیر انداختن انزال در مردان
  • کاندوم خنک کننده واژن دارای رایحه ای معطر برای تحریک و رفع بوی واژن است .
  • همچنین مخزنی برای ذخیره اسپرم دارند که از پاشیدن منی به بیرون و احتمال پارگی کاندوم جلوگیری می کند.
  • با استفاده از این محصول از شر بیماری های قارچی خلاص خواهید شد.

خنک شدن واژن حین رابطه جنسی لذت رابطه را چندین برابر می کند، چرا که با استفاده از این محصول هم زن و هم مرد هر دو دیرتر ارضا می شوند، و مدت زمان رابطه جنسی طولانی تر خواهد شد. در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نحوه زندگی روزمره استفاده از کاندوم یک امر ضروری است و همین کمک کردن کاندوم به انسان ها به هر نحوی مزیت بالایی محسوب می شود.

طریقه استفاده از کاندوم خنک کننده :

هر محصولی طریقه استفاده خاص به خود را دارد و اغلب روی جعبه یا داخل جعبه راهنمای استفاده از آن درج می شود. طریقه استفاده از این محصول نیز مثل دیگر کاندوم ها است. قبل از استفاده از این محصول به تاریخ مصرف آن نگاه کنید، بعد از اطمینان از این مورد ، اگر کاندوم را شکننده یا چسبنده دیدید از آن استفاده نکنید چرا که احتمال سوراخ شدن نیز زیاد است. دقت کنید که کاندوم خنک کننده را نیز باید در حالت نعوظ آلت روی آن کشیده شود و در انتهای آن فضای کوچکی باقی بگذارید تا هنگام خروج مایع منی در آن جمع شود و بیرون نریزد؛ کاندوم باید تمام طول آلت را پوشش دهد.

برای خارج کردن کاندوم نیاز است که بلافاصله بعد اتمام مقاربت که هنوز آلت برانگیخته است این کار انجام شود. هنگام خروج کاندوم توجه داشته باشید که باید از لبه های کاندوم بگیرید و نگذارید مایع بیرون بریزد. این کاندوم هم مثل اکثر کاندوم ها یکبار مصرف است و باید بعد از مصرف دور انداخته شود.

چند نمونه کاندوم خنک کننده :

1)کاندوم خاردار تاخیری 8 در 1 ناچ کدکس:

کاندوم خنک کننده

این کاندوم دارای خارهای درشت و تحریک‌کنندگی بالا در زنان بوده و با تحریک نقطه جی در زنان منجر به افزایش رضایت جنسی آن‌ها در رابطه می‌شود.

همچنین با هم‌زمان کردن ارگاسم زن و مرد رضایت جنسی دو طرف در رابطه را بالا می‌برد.با افزایش جریان خون در ناحیه جنسی خاصیت حجم‌دهندگی و تحریک‌کنندگی را ایجاد می‌کند.

این کاندوم قابلیت خنک کنندگی دارد و وقتی بر روی آلت تناسلی قرار می گیرد حس خوبی را به وجود می آورد. کاندوم فانکشن حاوی ژل لوبریکانت است که واژن زنان را مرطوب می سازد و از درد در حین رابطه جنسی می کاهد.

برای خرید کاندوم خاردار تاخیری 8 در 1 ناچ کدکس از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین لینک کلیک فرمایید.

2)کاندوم فوق تاخیری کدکس  90-DELAY:

کاندوم خنک کننده

جدید ترین و قوی ترین کاندوم تاخیری ناچ کدکس با ویژگی ها ی فوق العاده معرفی شده است. رینگ ویژه موجود در کاندوم ۹۰ دقیقه دیلی کدکس با روش اسکوئیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکوئیزینگ در تحقیقات علمی برای تاخیر شناخته شده است و فاقد هرگونه عارضه جانبی میباشد. همچنین در لایه داخلی کاندوم بنزوکائین استفاده شده باعث تاخیر می شود به این ترتیب کاندوم ۹۰ دقیقه دیلی با دو روش مختلف فیزیکال و کمیکال باعث تاخیر مضاعف در انزال میشود. طبق اعلام شرکت کدکس این نوع کاندوم هیچ نمونه دیگری ندارد و منحصراً محصول کدکس می‌باشد.

همچنین ویژگی دیگر این کاندوم ،برخورداری از خاصیت خنک‌کنندگی جهت افزایش لذت و خاصیت روان‌کنندگی جهت جلوگیری از خشکی واژن است.

برای خرید کاندوم فوق تاخیری کدکس  90-DELAY از فروشگاه شبرنگ فمیلی برروی همین لینک کلیک فرمایید.

3)کاندوم خنک کننده Peppermint ایکس دریم:

کاندوم خنک کننده

کاندوم خنک کننده Peppermint ایکس دریم حاوی عصاره نعنا می باشد ؛ از این جهت با خنک کنندگی می تواند انزال مردان را به تاخیر انداخته و در راستای رفع این مشکل از هیچ ماده تاخیری استفاده نکرده است. علاوه بر اینکه ، رایحه نعنا حس بویایی را تحریک کرده و احساس خوبی را برای شما ایجاد می کند ، باعث از بین رفتن بوی نامطبوع واژن شده و رضایت طرفین را افزایش می دهد. این محصول یک رابطه طولانی و لذت بخش را برای شما رقم میزند.
این کاندوم خنک کننده از لاتکس صد درصد طبیعی و شفاف تولید شده است که دارای مقاومت بالایی بوده و خیال شما را در حین رابطه آسوده می سازد. همچنین برای اطمینان بیشتر مخزن ذخیره اسپرم برای این محصول تعبیه شده است و این موجب یک پیشگیری مطمئن از بارداری های ناخواسته می شود. چرب بودن سطح محصول باعث روان سازی در عمل دخول و حرکات آلت در واژن می شود که در نتیجه درد بانوان را کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *