مطالب کاندومی

خرید کاندوم برقی

کاندوم برقی چیست؟

خرید کاندوم برقی :

کاندوم برقی یک حلقه ارتعاشی است که می تواند به تنهایی یا همراه با کاندوم استفاده شود. اکثر افراد با شنیدن نام کاندوم برقی فکر می کنند با یک کاندوم روبرو هستند،کاندوم برقی در واقع یک کاندوم نیست و فقط یک حلقه ارتعاشی است که برای درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده می شود. بدون شک اهمیت رضایت زناشویی بر همگان پوشیده نیست. متاسفانه برخی از مردان از سرد مزاجی رنج می برند. کاندوم های برقی یکی از توصیه های ما برای حل این مشکل است. حال سوال این است که کاندوم برقی چیست؟ امروزه با پیشرفت صنعت کاندوم انواع کاندوم در بازار موجود است که یکی از آنها کاندوم برقی است. کاندوم های برقی به کاندوم هایی گفته می شود که دارای حلقه ویبراتور در بسته بندی هستند. این حلقه که در نوک آلت مردانه قرار می گیرد، میل و لذت جنسی را افزایش می دهد.

برای مطالعه مقاله ” درمان اختلالات نعوظ ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

این کاندوم توسط یک باتری بسیار کوچک که در قسمت بالایی کاندوم و در محفظه باتری قرار می گیرد تغذیه می شود. توجه به این نکته ضروری است که باتری ها قابل شارژ نیستند و پس از چند بار استفاده باید تعویض شوند. علاوه بر این یک کلید کوچک برای روشن و خاموش کردن آن بر روی کاندوم تعبیه شده است که استفاده از این دستگاه را امری ساده می کند. این باتری قدرت ۲۰ دقیقه استفاده در حین رابطه جنسی را دارد. علاوه بر این، باتری کاندوم برقی مانند باتری ساعت است و قابل تعویض است. جنس حلقه های ویبره یا کاندوم برقی معمولاً چرم یا سیلیکون نرم است.

مشخصات کاندوم برقی:

شکل ظاهری و مشخصات کاندوم برقی، به شکل یک حلقه انعطاف پذیر از جنس لاتکس است که در انتهای آلت تناسلی مردان قرار می‌گیرد. این حلقه از طریق یک موتور آرمیچر بسیار ظرفیت و کوچک که با باتری تغذیه می‌شود، لرزش ویبره‌ای ایجاد می‌کند.

کاندوم برقی دارای یک باتری بسیار کوچک (باتری ساعت مچی) بوده که در قسمت بالای حلقه آن، درون محفظه‌ای قرار دارد. همچنین باتری آن شارژی نیست و لازم است بعد از اتمام، باتری دیگری را جایگزین قبلی کنید.

معایب کاندوم برقی چیست؟

مسائل بهداشتی و عوارض کاندوم برقی نکاتی هستند که پیش از استفاده‌ی این محصول لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • کاندوم برقی یک حلقه لاتکس است که در انتهای آلت تناسلی قرار گرفته و وارد واژن زن نمی‌شود، بنابراین باعث کوتاه شدن طول آلت تناسلی مرد شده و می‌تواند موجب کاهش لذت جنسی برای طرفین نیز باشد؛ به ویژه در مورد آقایانی که طول آلت آن‌ها کم است.
  • همانطور که پیش‌تر شرح داده‌ایم، کاندوم برقی امکان پیشگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی را ندارد؛ به همین منظور لازم است همزمان از کاندوم‌های لاتکس نیز، استفاده شود.
  • لرزش ویبره کاندوم برقی می‌تواند موجب پارگی کاندوم لاتکسی شود، بنابراین لازم است دقت داشته باشید که هنگام پارگی، نسبت به تعویض کاندوم و در صورت لزوم به سایر اقدامات پیشگیری از بارداری و مراقبت‌های بهداشتی نیز، اقدام کنید.
  • لرزش ویبره کاندوم برقی موجب دیر انزالی یا حتی جلوگیری از انزال می‌شود؛ زیرا لرزش‌های متوالی آرمیچر برای برخی از مردان آزار دهنده بوده و تمرکز آن‌ها را در حین رابطه جنسی برهم می‌زند، بنابراین مدت زیادی قادر به تحمل کردن این وسیله برقی روی آلت خود نخواهند بود.
  • از عوارض کاندوم برقی این است که با توجه به جنس لاتکسی آن، بعد از مدتی فاسد می‌شود و می‌تواند حساسیت و التهابات پوستی ایجاد کند. بنابراین پیش از استفاده، لازم است تشخیص دهید که جنس لاتکس آن فاسد نشده باشد.
  • کاندوم‌ها می‌توانند تا حد بسیار زیادی از بیماری‌های مقاربتی پیشگیری کنند؛ اما کاندوم برقی که قابلیت چندین بار استفاده را دارد، خود در معرض آلودگی قرار داشته و لازم است قبل و بعد از هر بار مصرف، جهت کاهش ریسک انتقال انواع میکروب و باکتری به ناحیه تناسلی ضد عفونی شده و در محفظه‌ای مطمئن به دور از آلودگی نگهداری شود. زیرا این عوامل می‌توانند موجب انواع بیماری‌های پوستی باکتریایی، قارچی، ویروسی و … شوند.
  • باتری این کاندوم یک بار مصرف است و بعد از مدتی، لازم است مجددا برای خرید باتری آن، هزینه صرف کنید.

برای مطالعه مقاله ” کاندوم و انواع آن ” برروی همین متن کلیک بفرمایید.

روش استفاده از کاندوم برقی:

  • ابتدا یک کاندوم از نوع خاردار، تأخیری، فضایی یا هر نوع کاندوم دیگر را بر روی آلت خود کشیده و آن را بازکنید.
  • کاندوم برقی را بر روی آلت قرار داده و در انتهای اندام تناسلی قرار دهید.
  • کاندوم برقی را روشن کرده و از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

برای مطالعه مقاله ” مواد غذایی مناسب برای تقویت توان جنسی ” برروی همین متن کلیک فرمایید.

موارد مهم در استفاده از کاندوم برقی:

کاندوم برقی برای استفاده بر روی واژن طراحی‌شده و نباید وارد بدن شود. توجه داشته باشید که با هر بار استفاده کاندوم برقی، آن را با دقت شسته و ضدعفونی کنید تا باعث انتقال بیماری و بروز حساسیت‌های پوستی نشود.

در هنگام شستشو بخش مکانیکی ویبراتور از بدنه جداشده و تنها بخش سیلیکونی کاندوم برقی شسته می‌شود. از قرار دادن کاندوم برقی در برابر گرمای بیش‌ازحد و نور مستقیم آفتاب جلوگیری کنید که باعث کاهش عمر و اثربخشی آن می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *