روابط زناشویی

طول آلت تناسلی ; اندازه طبیعی طول آلت تناسلی مردانه چقدر است؟

طول متوسط آلت مردانه

 

طول آلت تناسلی با رشد قارچگونه تبلیغات زرد مربوط به افزایش اندازه طول آلت مردانه . شاید هر مرد بالغی به اینکه آیا اندازه آلت او طبیعی است شک کند. به همین دلیل است که در سالمید تصمیم گرفتیم با ارائه اطلاعاتی علمی، شما را با اندازه طبیعی آلت مردانه آشنا کنیم. پیش از اینکه وارد جزئیات شویم، بهتر است این حقایق جالب را مرور کنیم:

 

  • آلت مردانه از بالا کوچکتر به نظر میرسد. به همین دلیل است که اکثر مردان آن را کوچکتر از اندازه واقعی میبینند.
  • بدلیل کاهش جریان خون به محدوده تناسلی، مصرف سیگار (شامل قلیان و امثالهم) از نظر علمی میتواند تا ۱ سانتیمتر آلت را کوچکتر کند.
  • برخلاف باور رایج، اندازه آلت هیچ ارتباطی به قد و سایز پای مردان ندارد.
  • طول آلت در وضعیت خوابیده ارتباط مشخصی با طول آن در حالت نعوظ (راست شده) ندارد. یعنی فردی که آلت بسیار کوچکی در وضعیت خوابیده دارد ممکن است آلت نسبتاً بزرگی در حالت نعوظ داشته باشد. بر اساس اطلاعات یک پژوهش بین المللی، آلت ۸۰ درصد مردان در وضعیت خوابیده کوچک است اما در حالت نعوظ به حد طبیعی رشد خواهد کرد.

 

وقایع فوق به طور کلی اشاره دارد به اینکه احساس نارضایتی از اندازه آلت مردانه بیشتر حاصل تبلیغات زرد و متاسفانه شیوع محصولات مستهجن است که ایدهآلی غیر واقعی از افراد میسازد. درست مثل همان مدلهای خانمی که به غلط الگوی بسیاری از زنان شدهاند.

طول متوسط آلت مردانه چقدر است؟

برای طول آلت تناسلی بر اساس یک گزارش منتشر شده در BJU International، محققان نتایج ۱۲ پژوهش مختلف شامل ۱۱۵۳۱ مرد را از ۷۵ سال پیش مورد بررسی قرار دادند. در این گزارش بررسی شده که مردان و زنان چه فکری در مورد اندازه آلت مردانه میکنند. ۶۳ درصد از مردان با اندازه متوسط آلت فکر میکردند آلتشان به اندازه کافی بزرگ است. اما ۸۵ درصد زنان از اندازه آلت همسر خود رضایت داشتند.
بر اساس یک پژوهش دیگر از ۱۶۶۱ مرد در سال ۱۳۹۲ در نشریه داروهای جنسی، اندازه متوسط و طبیعی آلت مردانه ۱۲.۵ الی ۱۶.۸ سانتیمتر تخمین زده شده است. البته نژاد یکی از فاکتورهای تعیین کننده در این مورد است.

 

اندازه طبیعی طول آلت تناسلی مردانه چقدر است؟ + نمودار

آیا دستگاه‏های افزایش دهنده طول آلت کارایی دارند؟

واقعیت تا این لحظه گزارش معتبری که نشان دهد استفاده از دستگاههای افزایش دهنده طول آلت کارایی دارند وجود ندارد. البته این دستگاه‏ها در مورد افرادی که مبتلا به بیماری‏های تناسلی هستند کارایی دارد. یک گزارش از دانشگاه Cornell نشان داده است که استفاده مستمر از یک دستگاه بخصوص در مورد افرادی که به بیماری پیرونی مبتلا شده اند، به اندازه محسوسی موثر بوده است.

 

در چه صورت طول آلت تناسلی من به طور نسبی بسیار کوچک از حد معمول به حساب میآید؟

بر اساس گزارش نشریه اورولوژی تنها مردانی که اندازه آلت آنها در حالت خوابیده کمتر از ۴ سانتیمتر و در حالت نعوظ کمتر از ۷.۵ سانتیمتر است. برای درمان افزایش طول آلت مناسب هستند.

اندازه طبیعی طول آلت تناسلی مردانه چقدر است؟ + نمودار چند حقیقت را در مورد آلت تناسلی

1- آلت تناسلی از ۳ بخش تشکیل شده است. اجسام غاری که دو عدد بوده و حاوی عضلات و حوضچه های خونی هستند . توسط غلاف خاصی احاطه شده اند و بهنگام تحریک جنسی، خون در حوضچه های خونی تجمع یافته . باعث افزایش حجم آلت و در نهایت نعوظ و بعبارتی سیخ شدن آلت تناسلی می گردد. بخش سوم مجرای ادراری است که در زیر اجسام غاری قرار گرفته و البته خود مجرای ادراری نیز توسط بافت اسفنجی احاطه شده است.

۲- آلت تناسلی در مردان تنها عضوی است که به هنگام تحریک جنسی افزایش سایز می یابد. بعبارتی هیچ عضوی در بدن نیست که با تحریک جنسی بزرگ شود. پرخون شدن حوضچه های خونی و خاصیت ارتجاع پذیری اجسام غاری این قابلیت را به آلت می دهد تا بتواند در فعالیت های جنسی بزرگ شود. لذا در بحث جراحی برای افزایش سایز آلت نمی توان بخش دیگری از بدن را به آلت پیوند زد . تا بزرگتر شود. چون از این قانون (یعنی بزرگ شدن بهنگام تحریک جنسی) پیروی نمی کند و با تحریکی جنسی بزرگ نمی شود.

۳- طول آلت تناسلی مثل دیگر ویژگی های بدنی انسان تابع نژاد، ژنتیک یا وراثت است . عواملی محیطی تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی آن ندارند.

۴- هورمون جنسی مردانه یا همان تستوسترون عامل اصلی رشد آلت تناسلی در دوره ی بلوغ می باشد . ولی میزان رشد آلت و اثربخشی هورمون از همان قانون وراثت پیروی می کند. بعبارتی اگر در قبل از شروع دوران بلوغ به یک پسر تستوسترون داده شود، نه تنها باعث بلوغ زودرس می شود، بلکه باعث افزایش سایزی بیشتر از آنکه قرار است بعد از بلوغ رخ دهد نخواهد شد.

جمع بندی

به نظر میرسد اکثر مردانی که نگران اندازه طول آلت خود هستند، گرفتار تبلیغات زرد و شیوع فیلمهای مستهجن شدهاند. اگر اندازه آلت شما بر اساس اطلاعات این مقاله در رنج طبیعی است، هیچ جای نگرانی نیست. سعی کنید به جای نگرانی بی مورد با افزایش دانش از آمیزش، لذت بیشتر را به همسر و خودتان هدیه کنید. اما اگر اندازه آلت شما در رنج بسیار کوچک است، بهتر است به جای امتحان سرخود دستگاه‏های مختلف افزایش طول آلت، با یک پزشک ارولوژی مشورت کنید. شاید کوچک بودن آلت شما بدلیل بیماریست که به احتمال زیاد قابل درمان نیز است.

کاندوم کاپوت ارگاسم فایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *