روابط زناشویی

تظاهر دروغ به ارضای جنسی

ارگاسم دروغین چیست ؟

ارگاسم دروغین به این معناست که فرد پیش از رسیدن به اوج لذت جنسی با وانمود کردن حالاتی تظاهر می‌کند که به ارگاسم رسیده است. با توجه به اینکه رسیدن به نقطه ارضا جنسی در خانم‌ها نمود بیرونی چندان مشخصی ندارد این تظاهر معمولاً در خانم‌ها دیده می‌شود اما برخی از آقایان نیز ممکن است به ارگاسم دروغین متوسل شوند. به‌طورکلی می‌توان انتظار داشت که استفاده از این فریب به معنای وجود مشکل در ارتباط جنسی میان دو طرف است و درصورتی‌که ارگاسم دروغین به یک عادت تبدیل شود، می‌تواند این مشکل را روزبه‌روز شدت بخشد. بهتر است به‌جای تظاهر به ارگاسم راهکارهای دیگری مثل گفت‌وگو با همسر یا کمک گرفتن از یک متخصص درزمینهٔ مسائل جنسی را در دستور کار خود قرار دهید.

تظاهر دروغ به ارضای جنسی:

تحقیقات نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان تظاهر دروغ به ارضای جنسی میکنن.

زنان اغلب با ایجاد صداهای مختلف، مانند ناله یا نفس نفس زدن،تظاهر به ارگاسم می کنند. همچنین ممکن است سریع‌تر نفس بکشند یا کارهایی با بدن خود کنند که شریک زندگی‌شان فکر کند که در حال رسیدن به ارگاسم هستند.

از آنجایی که مردان معمولاً زمانی که به ارگاسم می رسند انزال می کنند، ارگاسم دروغین ممکن است کمی چالش برانگیزتر باشد. با این حال، اگر مردی از کاندوم استفاده کند، ممکن است بتواند قبل از اینکه همسرش متوجه شود که به ارگاسم نرسیده است، کاندوم را دور بریزد.

مردان و زنان دلایل زیادی را برای ارگاسم دروغین بیان کرده اند. گاهی اوقات، مرد و زن فقط می خواهند که زودتر رابطه جنسیشان به پایان برسد، به خصوص اگر بدانند که قرار نیست به ارگاسم برسند.

اغلب،افراد می خواهند این حس را به شریک زندگی خود القا کنند که از سکس با آن لذت برده اند.

بسیاری از زوج‌ها ارگاسم را هدفی می‌دانند که باید تا پایان رابطه جنسی به آن رسید و اگر ارگاسم اتفاق نیفتد، به نوعی شکست خورده‌اند. اما ارگاسم یک فرآیند پیچیده است که ممکن است همیشه اتفاق نیفتد. تمرکز بر صمیمیت مشترک به جای ارگاسم می تواند رابطه جنسی را برای هر دو طرف رضایت بخش تر کند. و اگر یکی از زوجین به طور منظم به ارگاسم نمی رسد، ممکن است فرصتی برای زوج ها باشد تا در مورد آنچه آنها را خوشحال می کند صحبت کنند یا فعالیت های جنسی جدید را تجربه کنند.

چگونه بفهمیم که شریک زندگی تان تظاهر به ارگاسم می کند:

چند راه برای تشخیص اینکه آیا شریک زندگی شما تظاهر به ارگاسم می کند یا خیر:

اغلب اتفاق می افتد که زنان تظاهر به ارگاسم دروغین میکنند تا همسر خود را ناراحت نکند و یا زندگی جنسی خود را به خطر نیندازند. زنان حالات چهره خود را به گونه ای میکنند تا وانمود کنند که از قدرت جنسی مرد لذت میبرند. با این حال، این وظیفه شماست که آن را ببینید و مطمئن شوید که او واقعاً به ارگاسم رسیده است یا خیر. چیزهای مختلف را امتحان کنید مانند: پوزیشن ها، لوازم جنسی، حرکات دست را امتحان کنید تا ببینید واقعاً چه چیزی همسر شما را به ارگاسم میرساند.

  1. همزمان با هم به ارگاسم میرسید: گاهی اوقات ممکن است که شما هر دو در یک زمان به ارگاسم برسید، اما اگر این اتفاق به طور مکرر رخ می دهد، باید بگم که همسر شما تظاهر به ارگاسم میکند.برای زنان بسیار دشوار است که در هر بار سکس به ارگاسم برسد.
  2. بدون انقباض:زمانی که یک زن به ارگاسم میرسد، انقباضاتی در بدنش رخ میدهد. ماهیچه‌های لگن شروع به انقباض می‌کنند و اگر دخول صورت گرفته باشد، غیرممکن است که آن را متوجه نشوید، مگر اینکه در دنیای خودتان خیلی گم شده باشید. اگر شما آن را احساس نمی کنید و او صداهای بلندی از خود سر می دهد که انگار دارد به ارگاسم میرسد، کاملا دروغ است.
  3. طولانی شدن مدت رابطه جنسی: طولانی شدن رابطه جنسی می‌تواند به‌جای لذت بیشتر خستگی و معذب شدن یکی از طرفین را به همراه داشته باشد و به همین خاطر وی با تظاهر اینکه به ارگاسم رسیده است به‌نوعی برای پایان دادن به رابطه جنسی تلاش کند. به این نکته توجه داشته باشید که صرف طولانی شدن رابطه جنسی نمی‌تواند لذت‌بخش باشد و اگر به دنبال ایجاد لذت در شریک جنسی خود هستید، باید راه‌های معاشقه و ایجاد لذت در همسر خود را به‌خوبی بشناسید و در طول رابطه از آن استفاده کنید تا وی احساس خستگی نداشته باشد. برای این کار می‌توانید از روانشناسان متخصص درزمینهٔ مسائل جنسی کمک بگیرید.
  4. لذت نبردن از رابطه جنسی: گاهی اوقات رابطه جنسی می‌تواند به دلایلی همچون دردناک بودن و یا درگیری روحی فرد به‌جای منبعی برای کسب لذت، باعث ناراحتی فرد باشد. در این شرایط ممکن است فرد برای پایان دادن به رابطه جنسی بدون ناراحت کردن طرف مقابل تظاهر کند که به ارگاسم رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *