روابط زناشویی

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور

حکم استفاده از ابزارهای جنسی ( ویبراتور) چیست؟

خود ارضایی یا لذت جنسی با استفاده از ابزارهای جنسی مانند ویبراتور به هر روشی که باشد استمنا محسوب شده و از دیدگاه اسلام حرام است.

ویبراتور چیست؟

امروزه وسایل و ابزارهای عشق بازی و وسایل فانتزی زناشویی یا اصطلاحا اسباب بازی جنسی کاربردهای زیادی دارند. اما باید بدانید خرید ویبراتور در ایران به راحتی امکان پذیر نیست و محدودیت های زیادی وجود دارد.

ویبراتور می تواند ابزاری بسیار کاربردی در زندگی جنسی شما باشد که در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. در کل ویبراتورها اسباب بازی های جنسی شناخته می شوند که برای ایجاد تحریک جنسی روی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. ویبراتورهای مدرن که به عنوان ماساژور نیز شناخته می شوند، از نیروی الکترونیکی برای ایجاد لرزش یا پالس برای تحریک نقاط حساس جنسی استفاده می کنند.

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور:

شبرنگ فمیلی یک فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی با مجموعه از محصولات باکیفیت و با قیمتی مناسب در خدمت شماست. در این فروشگاه محصولاتی همچون انواع کاندوم ها، انواع اسپری تاخیری، انواع ژل های روان کننده و همچنین پکیج های زناشویی با مجوز بهداشتی و دارای مجوز سیب سلامت موجود است. تمامی کالاهایی که از شبرنگ فمیلی خریداری می نمایید به صورت کاملا محرمانه بدست شما میرسد.

سوالاتی که در زمینه نزدیکی با ابزار جنسی ممکن است پیش بیاید به شرح زیر است.

1) استفاده از وسایل جنسی که نقش کمک کننده در امور جنسی و تحریک را دارند، مثلا ویبراتور که به آلت مرد یا زن نصب می شوند و در حین عمل جنسی به صورت غیر مستقیم به ارضا شدن کمک می کنند چه حکمی دارد؟

  • آیت الله خامنه ای: در صورتی که ارضا توسط اعضای همسر انجام شود اشکال ندارد، ولی اگر ارضا توسط غیر اعضای همسر انجام شود، جایز نیست.
  • آیت الله مکارم شیرازی: در صورتی که ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.
  • آیت الله سیستانی: اشکال دارد.

2) آیا استعمال جسم خارجی، و به قصد، توسط زوج برای زوجه جایز هست یا خیر؟

  • آیت الله خامنه ای: جایز نیست.
  • آیت الله سیستانی: جایز نیست.
  • آیت الله مکارم شیرازی: در صورتیکه ضرر خاصی نداشته باشد حرام نیست هر چند بهتر ترک آن است.
  • آیت الله صافی گلپایگانی: به طور کلی هر التذاذ جنسی زن و شوهر از یکدیگر که با اعضای بدن باشد، جایز است ولی با غیر اعضای بدن جایز نیست.
  • آیت الله هادوی تهرانی: لذت بردن زن و شوهر از یکدیگر به هر شکلی جایز است؛ ولی داخل کردن اشیاء غیر از اعضای بدن به فرج زن، بنابر احتیاط، جایز نمی باشد. در عادت ماهیانه غیر از نزدیکی از قبُلُ (یعنی دخول آلت مرد در فرج زن) بقیه أشکال التذاذ و لذت بردن جایز است.

3) استعمال جسم خارجی در زمان عادت ماهیانه چه حکمی دارد؟

  • آیت الله سیستانی: جایز نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *