روابط زناشویی

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

چه زمانی رشد آلت تناسلی شما متوقف می شود؟

قبل از پرداختن به تکنیک‌هایی که ادعا می‌کنند به تقویت طبیعی اندام جنسی مردانه کمک می‌کنند، مهم است که بدانیم اندازه آلت تناسلی مرد چه زمانی و چگونه رشدش متوقف میشود.

بیشتر رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می‌افتد، اگرچه ممکن است تا اوایل دهه ۲۰ در مردان رشد مداوم وجود داشته باشد. بلوغ معمولا بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع می شود و بسته به سنی که در آن شروع می شود تا ۵ سال یا بیشتر طول می کشد. با این حال هنگامی که به ۱۸ یا ۱۹ سالگی برسید، پس از آن آلت تناسلی شما به احتمال زیاد بلندتر یا ضخیم تر نخواهد شد.

نرخ رشد در دوران بلوغ از مردی به مرد دیگر متفاوت است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان داد که میانگین نرخ رشد آلت تناسلی از سنین ۱۱ تا ۱۵ سالگی کمتر از ۱.۳ سانتیمتر در سال است، پس از آن نرخ رشد ادامه دارد، اما تا سن ۱۹ سالگی با سرعت کمتری.

در دوران بلوغ نیز شروع به تولید مایع منی می کنید. نعوظ و انزال نیز در این دوران شایع تر می شود.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

آیا واقعاً می توانید آلت تناسلی خود را به طور طبیعی رشد دهید؟

رشد طبیعی آلت تناسلی شما ممکن نیست. در حالی که کشش آلت تناسلی و ورزش می تواند به بهبود جریان خون آلت تناسلی کمک کندو احتمالاً چند سانتی متر به طور موقت اضافه کند، بافت آلت تناسلی همیشه در صورت شل شدن به اندازه طبیعی خود باز می گردد. هیچ ورزشی نمی تواند آلت تناسلی شما را برای همیشه بزرگتر کند.

در نهایت، اندازه آلت شما توسط ژنتیک تعیین می‌شود و تا حد زیادی ارثی است این موضوع.

اگرچه تکنیک‌ها، دستگاه‌ها، داروها و ورزش‌ها می‌توانند به افزایش جریان خون در آلت تناسلی کمک کنند، اما هیچ راهی برای رشد دائمی عضو، بدون جراحی وجود ندارد. بدون در نظر گرفتن این گزینه نسبتاً شدید(جراحی)، در اینجا بهترین تمرینات برای افزایش گردش خون،تقویت نعوظ قوی تر و کامل تر وجود دارد که به افزایش طول آلت تناسلی به طور طبیعی کمک می کند.

چند ورزش برتر برای افزایش سایز آلت تناسلی:

از جمله روش‌های افزایش آلت تناسلی می‌توان به روش :

  • ورزش کگل
  • جلکینگ
  • روش پنیمور
  • پمپ های آلت تناسلی
  • قرص افزایش سایز آلت مردان
  • ژل افزایش سایز اندام تناسلی

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

1) ورزش کگل:کگل تمرینی است که برای تقویت عضلات کف لگن طراحی شده است. انجام منظم تمرینات کگل می تواند زاویه و کیفیت نعوظ شما را بهبود بخشد. با بهبود جریان خون و گردش خون در ناحیه لگن، کگل ها می توانند به بزرگ شدن آلت تناسلی در حالت نعوظ کمک کنند.

در دهه 1940 توسط پزشک متخصص زنان و زایمان دکتر آرنولد کگل اختراع شد، کگل در ابتدا برای کمک به زنان برای سفت شدن عضلات واژن و تقویت کنترل مثانه پس از زایمان طراحی شد.

هنگامی که کگل برای ورزش‌های مردانه استفاده می‌شود، یک عملکرد خاص را انجام می‌دهد، تقویت ماهیچه PC می‌شود.

برخی از نقشهای ماهیچه PC در اندام تناسلی عبارتند از:

  • تأثیر در مدت زمان رسیدن به انزال و یا زود انزالی آقایان
  • تأثیر در لذت دریافتی از ارگاسم به هنگام رسیدن به انزال
  • تأثیر در شدت و قدرت انزال
  • تأثیردر میزان و توانایی نعوظ آلت تناسلی.

نحوه انجام تمرینات کگل با دنبال کردن 4 مرحله آسان :

1.عضلات کف لگن خود را شناسایی کنید: برای اینکه عضله pc خود را پیدا کنید، سعی کنید جریان خود را هنگام ادرار کردن متوقف کنید.

2.عضله pc خود را منقبض کنید:به جای فشار دادن پاها، شکم یا باسن، روی احساس بلند کردن کل کف لگن تمرکز کنید. اگر در متوقف کردن جریان ادرار موفق باشید، عضله pc خود را منقبض کرده اید.
برای شروع تمرین کگل، کف لگن خود را طوری منقبض کنید که انگار می خواهید ادرار را متوقف کنید.
3.انقباض را نگه دارید: با نگه داشتن کگل برای چند لحظه شروع کنید. به مدت زمانی که می‌توانید انقباض را نگه دارید، توجه داشته باشید و سعی کنید با هر تلاش بعدی، مدت زمان را بیشتر کنید.
4.رها کن، تکرار کن: انقباض را رها کنید و آنقدر تکرار کنید تا ده بار این حرکت را تکرار کنید. مدت زمان انقباض خود را تا زمانی افزایش دهید که بتوانید با موفقیت آن را به مدت ده ثانیه در هر تکرار نگه دارید.

تمرینات کگل را می توان در هر مکان و در هر زمان انجام داد و آن را به یک تمرین موثر برای افزایش قدرت آلت تناسلی تبدیل می کند.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

2)تمرین Jelqing(جلکینگ):در روش جلکینگ زمانی که آلت تناسلی خود را خیلی سخت فشار ندهید هیچ عوارضی ندارد . فشار بیش از حد می تواند باعث پارگی بافت شود یا باعث آسیب به رباطهایی شود که آلت تناسلی شما را به لگن متصل می کند.

متاسفانه شواهد علمی در این زمینه کم است. در مواردی که بیش از حد آلت تناسلی فشار داده شده، باعث  اختلال نعوظ شده است.

نحوه انجام تمرینات jelqing :

1.ابتدا از ماده روان کننده استفاده کنید تا الت تناسلی به حالت نیمه راست در آید.

2.سپس با انگشت شست و انگشت اشارۀ حلقه ای درست کرده از انتهای الت به سمت سر آلت ماساژ دهید به کلاهک که رسیدید چند 5 ثانیه مکث کنید در این لحظه فشرده شدن خون در سر الت را احساس می کنید. این مکث کردن باعث بزرگ تر شدن سر آلت می شود.

3.حرکت دست باید حتماً به سمت جلو باشد و برعکس آن را ماساژ ندهید. این تمرین را یک بار با دست چپ و یک بار با دست راست انجام دهید. با ادامه جلکینگ می بینید که سر الت تناسلی شما قرمز تر و بزرگ تر می شود که به دلیل افزایش حجم خونرسانی و تجمع خون می باشد که این همان چیزی است که ما می خواهیم.

در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید زیرا بسیار حساس است. اگر در حین ماساژ به حالت انزال نزدیک شدید کمی صبر کنید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد.

4. این روش را درهفته اول ۲۲۰ تا ۳۲۰ بار، در هفته دوم ۳۲۰ تا ۵۵۰ بار و در هفته های بعد ۵۵۰ بار و یا بیشتر انجام دهید. می توانید این تعداد را در طول هفته تقسیم کنید. مدت کشش آلت تناسلی شما نباید بیش از 20 دقیقه باشد.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

3)روش پنیمور:

مراحل تکنیک ماساژ و نرمش پنیمور به شرح زیر است:

1.گرم کردن آلت با حوله، یک حوله یا پارچه تمیز را انتخاب کرده و توسط گرما و آب گرم آن را گرم کنید و به مدت 1 الی 2 دقیقه به دور الت تناسلی بپیچید و یا اگر میخواهید تمرینات را در حمام انجام دهید میتوانید به مدت 2 دقیقه آن را زیر آب گرم نگه دارید.

شما با این کار حجم خون رسانی به بافت های آلت خود را افزایش می دهید. با افزایش حجم خونرسانی مواد غذایی بیشتر به بافت های آن می رسد و همچنین الت تناسلی برای انجام نرمش ها آماده می شود.هر چه خونرسانی به اندام تناسلی بهتر باشد، رشد آن بهتر و سریعتر خواهد بود. این دقیقا یکی از کارهایی است که قرص های بزرگ کننده آلت انجام می دهند.

2.شروع ماساژ و تمرینات، این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید.

نکته مهم در این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی باید شل باشد، زیرا در غیر این صورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد.سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید. آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود.

3.آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت 5 دقیقه نگه دارید، بعد از هر یک دقیقه آن را آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه استراحت کنید و سپس دوباره انجام دهید.بعد از ۵ دقیقه اول به مدت 1 دقیقه اندام تناسلی را ریلکس کرده و ۳۰ بار آنرا (درحالت شل) بچرخانید.

4.مراحل فوق را در چهار جهت دیگر (بالا، پایین، چپ و راست) انجام دهید بعد از هر ۵ دقیقه در هر جهت، مرحله 3 را تکرار کنید.

5.بعد از اتمام مراحل فوق به مدت 1 دقیقه، آلت تناسلی خود را ۱۰ بار به سمت جلو بکشید.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

4)پمپ های آلت تناسلی:پمپ های آلت تناسلی که با نام پمپ های خلأ یا وکیوم نیز شناخته می شوند، معمولاً برای درمان اختلال نعوظ و ارتقاء بهبودی پس از عمل های خاصی مثل پروستاتکتومی رادیکال مورد استفاده قرار می گیرند. در وکیوم تراپی یا پمپ های وکیوم، آلت تناسلی با ایجاد خلأ تحت فشار قرار گرفته و خون در درون آن جریان پیدا می کند. اما در سال های اخیر پمپ های آلت تناسلی با شعار های جدیدی مثل افزایش طول و قطر آلت تناسلی وارد میدان شده اند. پمپ آلت تناسلی شامل لوله ای است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد و وسیله ای است که هوا را از لوله خارج می کند.

این فرآیند خون را به داخل آلت تناسلی کشیده و منجر به نعوظ می شود. سپس، یک حلقه لاستیکی و منعطف بر روی قسمت انتهایی آلت تناسلی قرار می گیرد، که به نگه داشتن خون درون آلت و حفظ حالت نعوظ کمک می ‌کند. ادعای شرکت سازندگان پمپ های آلت تناسلی بر این اساس بود که با استفاده ی طولانی مدت و مداوم از این پمپ ها، پارگی های ریزی در بافت آلت تناسلی ایجاد می شود؛ جایگزین شدن این پارگی ها با بافت جدید می تواند باعث افزایش طول و قطر آلت تناسلی گردد.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

5)قرص افزایش سایز آلت مردان:
برای بزرگ کردن الت، قرص‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می‌کند، در توان‌بخشی آلت تناسلی موثر است و زود انزالی مردان را بهبود می‌بخشد.

از دیگر قرص‌های افزایش سایز آلت می‌توان قرص وایمکس را نام برد. این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مردانی که از قرص وایمکس استفاده می‌کنند می‌توانند شاهد بزرگ شدن آلت، رفع اختلال در نعوظ و زود انزالی، افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت باشند.

قرص‌های ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند و به همین دلیل آلت آن‌ها کوچک می‌ماند و راست نمی‌شود. این افراد با مصرف این قرص‌ها می‌توانند اختلال نعوظ خود را رفع کنند و آلت تناسلی آن‌ها به بزرگ‌ترین حالت ممکن در بیاید.

قرص ال آرژینین نیز یکی دیگر از قرص‌هایی است که برای بزرگ کردن الت مردان کاربرد دارد. عملکرد این قرص شبیه به ویاگرا است و می‌تواند باعث نعوظ بهتر شود.

ال آرژینین نوعی اسید آمینه است و در تولید پروتئین‌های بدن نقش اساسی دارد. بعضی از این پروتئین‌ها نیز به نیتریک اسید تبدیل می‌شوند.

نیتریک اسید یکی از اجزای خون است و در عملکرد رگ‌های خونی تاثیر زیادی می‌گذارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و می‌تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

بزرگ کردن الت تناسلی مردان به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

6)ژل افزایش سایز اندام تناسلی:یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن الت، استفاده از ژل موضعی است. به همین دلیل ژل‌های موضعی زیادی برای این کار در بازار وجود دارند.

برای این‌که ژل مورد نظر بتواند به‌خوبی روی آلت تاثیر بگذارد و قطر و طول آن را افزایش دهد، باید طبق دستور مصرف شود.

با این روش ها چند اینچ آلت تناسلی شما می تواند رشد کند؟

اثرات موقت قرص،ژل و سایر تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با مصرف ژل و قرص و همچنین تمرین و استفاده از تکنیک های بزرگ کردن آلت تناسلی، مردان ممکن است بتوانند 0.5 تا 1 اینچ طول و ضخامت بیشتری داشته باشند، اما این نتایج به احتمال زیاد دائمی نیستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *